جمع‌بندی کنفرانس شرکت الکترونیک‌آرتز در نمایشگاه E3 2016

شرکت الکترونیک‎آرتز کنفرانس خبری E3 2016 خود را با معرفی تعداد بزرگی از سری‎ بازی‎های AAA بزرگ خود (AAA: بازی‎هایی هستند که امتیاز آن‌ها بین 9 تا 9.9 است، زمانی که سه حرف A به بازی‎ای تعلق می‎گیرد، به این معناست که برای این بازی هزینه‎های زیادی شده و بازی دارای گرافیک، داستان، صداگذاری، گیم پلی […]

شرکت الکترونیک‎آرتز کنفرانس خبری E3 2016 خود را با معرفی تعداد بزرگی از سری‎ بازی‎های AAA بزرگ خود (AAA: بازی‎هایی هستند که امتیاز آن‌ها بین 9 تا 9.9 است، زمانی که سه حرف A به بازی‎ای تعلق می‎گیرد، به این معناست که برای این بازی هزینه‎های زیادی شده و بازی دارای گرافیک، داستان، صداگذاری، گیم پلی و بخش آنلاین(در مورد تمامی بازی های AAA صدق نمی‌کند) قابل قبولی است) نظیر Mass Effect، Battlefield، Titanfall و به اندازه‎ی کافی تعداد عناوین دیگر، شروع کرد. این شرکت هم‎چنین از چندین بازی در مقیاس کوچک‎تر جالب رونمایی کرد و اخباری مهم در رابطه با سری بازی‎های EA Sport خود ارائه داد.

با ما با جمع‎بندی کنفرانس شرکت الکترونیک‌آرتز در نمایشگاه E3 2016 همراه باشید.

بازی Titanfall 2

الکترونیک‎آرتز نمایش خود را با معرفی بازی Titanfall 2 شروع کرد و همان‎طور که در تریلر این بازی می‎توانید مشاهده کنید یک بازی چندنفره‎ی بسیار قدرتمند معرفی شده است.

[aparat]http://www.aparat.com/v/eYED3[/aparat]

الکترونیک‎آرتز هم‎چنین وجود یک کمپین تک‎نفره را تایید کرد که این‌بار در این بازی لحاظ خواهد شد و تمرکز بر یک سرباز و تیتان او خواهد داشت:

[aparat]http://www.aparat.com/v/poyhf[/aparat]


بازی Madden NFL 17

علاوه بر معرفی یک تیم گزارشگری تمام جدید، شرکت EA هم‎چنین به نمایش بازی EA Sports Madden NFL از طریق تریلر جدیدی برای Madden NFL 17 پرداخت:

[aparat]http://www.aparat.com/v/GwlHA[/aparat]

پیتر مور مدیرعامل شرکت EA هم‎چنین جزئیاتی در رابطه با این بازی اعلام کرد. این بازی دارای حالت‎های رقابتی جدیدی خواهد بود نظیر 4 مسابقه‎ی مهم جهانی به اسم “EA Majors” که امسال بیش از 1 میلیون دلار جایزه خواهد داشت، ” Challenger Events”‎ مقیاس کوچک‎تر و ” Premiere Events” که وجود آن‎ها به هر گیمری با هر توانایی اجازه‎ی شرکت خواهد داد.


بازی Mass Effect Andromeda

EA صحبت‎های زیادی برای گفتن در مورد بازی Mass Effect Andromeda نداشت، ولی نوید این را داد که ما در پائیز امسال خبرهای بیشتری از این بازی بشنویم. مدیر عمومی شرکت Bioware آقای Aaryn Flynn به دفعات تکرار کرده بود که این بازی در رابطه با فقط اکتشاف منظومه‎های ستاره‎ای است که قبلا دیده نشده است، با اظهار این گفته که “این کهکشانی است که شما در آن بیگانه هستید.”

یک ویدئوی جدید از پشت صحنه‎ی این بازی گروه جدیدی از بیگانگان و به صورت بلقوه یک نسخه از قهرمان بازی را نشان می‎دهد:

[aparat]http://www.aparat.com/v/sg3M9[/aparat]


بازی فیفا 17

بزرگترین تغییری که شرکت الکترونیک‎آرتز در بازی فیفا 17 خود داده، کمپین تک‎نفره‎اش است. این کمپین به اسم “Journey” یک بازیگر فوتبال خیالی به اسم الکس هانتر را دنبال می‎کند. بازیکنان تصمیماتی در رابطه با زندگی شخصی او می‎گیرند و بسته به نحوه‎ی تصمیمات کاربران، اوج یا سقوط او را در دنیای فوتبال و شخصی مشاهده می‎کنند.

[aparat]http://www.aparat.com/v/gksRw[/aparat]

EA هم‎چنین 4 حوزه‎ای که در گیم‎پلی بازی فیفا 17 به آن‎ها توجه داشته است را بیان کرده یعنی: بازنویسی یکسری از موارد، یک “سیستم هوشمند فعال”، گزینه‎های بیشتر برای بازی فیزیکی و تکنیک‎های جدید حمله.

[aparat]http://www.aparat.com/v/yaRkT[/aparat]


EA Originals  بازی Fe را معرفی می‎کند

در نمایشگاه E3 2016، شرکت EA از عنوان منتشر‎کننده‎ی بازی‎های مستقل جدید خود به اسم EA Originals رونمایی کرد. هر ساله، این شرکت قصد همکاری با شرکت‎های بازی‎ساز کوچک و سرمایه‎گذاری برای آن‎ها را دارد تا پروژه‎های کوچک‎تر این شرکت‎ها را وارد بازار کند.

اولین بازی که تحت این عنوان جدید معرفی می‎شود بازی Fe است، یک بازی ماجراجویی زیبا و جذاب از شرکت سوئدی توسعه‎دهنده‎ی بازی‎های مستقل Zoink Games.

[aparat]http://www.aparat.com/v/tmXe4[/aparat]

Fe در غالب “یک بازی بدون کلمات” توصیف شده است. بازیکنان در این بازی در قالب یک پستاندارد گوشتخوار در یک جنگل تاریک بازی می‎کنند و با موجودات بسیاری روبرو می‎شوند که هرکدام “بانگ و نوای” (آهنگ) مخصوص به خود را دارند. هر آهنگی که کاربران یاد بگیرند به آن‎ها کمک خواهد کرد که به نواحی جدیدی از جنگل دسترسی داشته باشند.


به‎روزرسانی بازی جنگ ستارگان

EA طیف وسیعی از بازی‎های جنگ‎ ستارگان را در دست اقدام دارد، و برای این شرکت چند دقیقه‎ای طول کشید تا یک به‎روزسانی کوتاه در رابطه با وضعیت این پروژه‎های بسیار پیش‎بینی شده ارائه دهد. این شرکت به تایید بازی Battlefront 2، که در شرکت DICE با همکاری با Motive توسعه یافته است، پرداخت که در سال 2017 عرضه خواهد شد. EA هم‎چنین تایید کرد که دنباله‎ی این بازی ممکن است دارای محتوایی از فیلم‎های جدید باشد.

[aparat]http://www.aparat.com/v/c4dpV[/aparat]

EA هم‎چنین تایید کرد که بازی جنگ ستارگان به روایت داستان نوشته شده توسط Amy Hennig در سال 2018 عرضه خواهد شد و تکرار کرد که در این بازی یک روایت اصیل به همراه شخصیت‎های جدید به چشم خواهد خورد.

در نهایت، با آن‎که هنوز باید منتظر به‎روزرسانی این خبر باشیم، EA اشاره کرد که شرکت توسعه‎دهنده‎ی بازی Titanfall یعنی Respawn بازی جنگ‎ ستارگان سوم شخص ماجراجویی – اکشنی می‎سازد که یک عصر “متفاوت” از دنیای جنگ ستارگان را در بازی به کار می‎گیرد.

بازی Battlefield 1

EA اخبار خود را با نشان دادن مقداری از جزئیات بازی Battlefield 1 به اتمام رساند، از جمله یک تریلر جدید واقعا شگفت‎انگیز:

[aparat]http://www.aparat.com/v/lE6aV[/aparat]

یکی از مواردی که این شرکت در این بازی بر آن بسیار تاکید داشته، مبارزات پویا‎تر است. تخریب پویا هم‎چنان دیده می‎شود و شرایط آب و هوایی به شکل غیر قابل پیش‎بینی می‎توانتد تغییر یابند. طبق گفته‎ی EA یک نقشه ممکن است در طول روز شب، مه غلیظ یا باران، عملکرد بسیار متفاوتی داشته باشد.

EA هم‎چنین اشاره داشت که تمامی خودروهای “behemoth” از جمله یک سفینه هوایی، قطار زره‎پوش و کشتی جنگی را می‎توان هدایت کرد.

لازم به ذکر است که بازی Battlefield 1 در تاریخ 30 مهر به صورت جهانی عرضه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال