احتمال معرفی گلکسی اس6 پلاس توسط سامسونگ

کمپانی کُره‌ای سامسونگ انگار قصد دارد تا به ابعاد گوشی گلکسی اس6 خود افزوده و نسخه‌ای جدید با نام گلکسی اس6 پلاس را به بازار روانه کند. همانطور که می‌دانید گوشی گلکسی اس6 این شرکت (به همراه مدل اج آن) با استقبال بسیار خوبی از طرف طرفداران خود مواجه شد و هم اینک تا زمان […]

کمپانی کُره‌ای سامسونگ انگار قصد دارد تا به ابعاد گوشی گلکسی اس6 خود افزوده و نسخه‌ای جدید با نام گلکسی اس6 پلاس را به بازار روانه کند. همانطور که می‌دانید گوشی گلکسی اس6 این شرکت (به همراه مدل اج آن) با استقبال بسیار خوبی از طرف طرفداران خود مواجه شد و هم اینک تا زمان آماده‌سازی پرچمدار جدید سری فبلت خود (به احتمال زیاد با نام گلکسی نوت5)، سامسونگ قصد دارد تا از گوشی جدیدی در این زمینه رونمایی به عمل آورد.

همانطور که از پیش باخبرید، هم اکنون گوشی‌های گلکسی اس 6 و گلکسی اس6 اج سامسونگ، پرچمداران این کمپانی مشهور می‌باشند و در آینده‌ای نزدیک این کمپانی نسخه اکتیو این گوشی با نام Galaxy S6 Active را به بازار عرضه خواهد کرد. همچنین اخیرا صحبت‌هایی در مورد تولید نسخه مینی گوشی گلکسی اس6 با قیمتی به‌صرفه‌تر به گوشی می‌خورد. اما مسلما خبر تولید گوشی گلکسی اس6 پلاس سامسونگ برای کسانی که نمی‌توانند در انتظار معرفی پرچمدار فبلتی جدید این شرکت باشند، بسیار شیرین و دلنشین خواهد بود.

همانطور که مستحضر هستید، گوشی‌های گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج این شرکت با کد پروژه صفر (Project Zero) تحت طراحی مهندسین سامسونگ قرار گرفتند و هم اینک بر طبق اطلاعات جدید منتشر شده، این شرکت در حال کار کردن بر روی پرچمدار جدید با کد پروژه صفر 2 (Project Zero 2) است. از این رو بسیاری از نگاه‌ها به سمت گوشی گلکسی اس6 پلاس این شرکت منحرف گشته و البته این موضوع را نیز مورد توجه خود قرار دهید که این نسخه با مدل‌های Grand پیشین این شرکت تفاوت بسیار زیادی خواهد داشت.

تا به امروز اطلاعات خاصی در مورد اندازه صفحه نمایش و یا وجود خمیدگی در کناره‌های نمایشگر (همنند نسخه‌های Edge این شرکت) به دستمان نرسیده است ولی مسلما این گوشی دارای ضخامت بسیار کمی خواهد بود.

اما شاید وجود این گوشی در بازار یا تاریخ عرضه آن زیاد مورد توجه نباشد، زیرا عقیده داریم که گوشی گلکسی نوت5 سامسونگ زود‌تر از نمایشگاه IFA 2015 (که در فصل پاییز و در شهر برلین برگزار می‌شود) و در مراسمی مجزا از طرف سامسونگ، معرفی خواهد شد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال