گوشی Meizu Pro 6 در تصاویری جدید رخ نمایان کرد

گوشی‌هوشمند Meizu Pro 6 در روزهای اخیر سروصدای زیادی را راه انداخته و توانسته در اکثر وب‌سایت‌های خبری خود را به خوبی نشان دهد. تاکنون شایعات زیادی در مورد این گوشی منتشر شده و تصاویر زیادی نیز از پرچم‌دار بعدی این شرکت چینی دیده شده است اما هیچ‌کدام به تصویری که به تازگی آن را با […]

گوشی‌هوشمند Meizu Pro 6 در روزهای اخیر سروصدای زیادی را راه انداخته و توانسته در اکثر وب‌سایت‌های خبری خود را به خوبی نشان دهد. تاکنون شایعات زیادی در مورد این گوشی منتشر شده و تصاویر زیادی نیز از پرچم‌دار بعدی این شرکت چینی دیده شده است اما هیچ‌کدام به تصویری که به تازگی آن را با آیفون 7 اپل اشتباه گرفتند نمی‌رسد هرچند آن تصاویر بیشتر برای جلب توجه کاربران بوده است.

حال در جدیدترین تصاویر منتشر شده می‌توان شاهد دو قسمت جلو و عقب گوشی Meizu Pro 6 باشیم که بار دیگر با دیدن این تصاویر به شباهت بیش از حد آن به پرچم‌دار فعلی این شرکت، Meizu Pro 5 پی می‌بریم. این تصاویر نیز با تصاویر قبلی منتشر شده هم‌خوانی دارد پس می‌توان گفت که احتمالا طراحی نهایی Meizu Pro 6 را در این تصاویر شاهد هستیم.

گوشی Meizu Pro 6 در تصاویری جدید رخ نمایان کرد

به طور کلی تصاویر جدید منتشر شده اطلاعات جدیدی را در اختیار ما قرار نمی‌دهند. اگر هم بخواهیم نگاهی به شایعات گذشته مربوط به مشخصات فنی این گوشی بیندازیم به چیپست ساخته شده توسط شرکت سامسونگ، Exynos 8890 می‌رسیم. 6 گیگابایت رم و نمایشگری با قابلیت تاچ سه بعدی از دیگر ویژگی‌های مطرح این گوشی به شمار می‌رود. نمایشگری 5.7 اینچی با رزولوشن QHD، حافظه‌ی پرسرعت UFS3.0 و قابلیت ارتباطی NFC 3.0 به همراه باتری 3500 میلی‌آمپری از دیگر مشخصات فاش شده در اسناد منتشر شده مربوط به شرکت میتزو است.

نسخه‌ی 32 گیگابایتی این گوشی حدود 430 دلار قمیت خواهد داشت و نسخه‌ی 64 گیگابایتی آن 480 دلار خواهد بود. درصورت عرضه‌ی نسخه‌ی 128 گیگابایتی نیز باید شاهد قیمت 540 دلاری برای این گوشی باشیم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال