مشخصات گوشی Pro 7 میزو لو رفت

تاکنون شایعات زیادی در مورد گوشی‌هوشمند Pro 7 شرکت میزو منتشر نشده اما امروز به نظر می‌رسد مشخصات این گوشی‌هوشمند فاش شده باشد. از مهم‌ترین مشخصات فاش شده در وب‌سایت  GizChina.it، گوشی‌ مورد اشاره به پردازنده‌ای ده هسته‌ای و چیپست  Helio X30 مجهز خواهد شد. علاوه بر این، گفته شده که میزو دوربینی دوگانه را برای این […]

تاکنون شایعات زیادی در مورد گوشی‌هوشمند Pro 7 شرکت میزو منتشر نشده اما امروز به نظر می‌رسد مشخصات این گوشی‌هوشمند فاش شده باشد. از مهم‌ترین مشخصات فاش شده در وب‌سایت  GizChina.it، گوشی‌ مورد اشاره به پردازنده‌ای ده هسته‌ای و چیپست  Helio X30 مجهز خواهد شد. علاوه بر این، گفته شده که میزو دوربینی دوگانه را برای این گوشی‌هوشمند در نظر گرفته است.

در لیست فاش شده از این گوشی، دو سنسور شرکت سونی موسوم به Sony IMX386 و Sony IMX286 برای دوربین دوگانه این گوشی در نظر گرفته شده است. میزو برای دوربین جلوی این گوشی نیز از سنسور 16 مگاپیکسلی S5K368 شرکت سامسونگ بهره برده است. در این لیست، اشاره‌ای کوتاه به نمایشگری دوگانه نیز شده است که تا این لحظه نمی‌توان در مورد این نمایشگر صحبتی کرد.

تاکنون تنها مشخصات بالا در لیست فاش شده و دیگر مشخصه‌های درز شده در دنیای اینترنت همگی در حد حدس و گمان بوده‌اند. به عنوان مثال،‌گفته می‌شود  Pro 7 به نمایشگری 5.2 اینچی با تاچ سه بعدی مجهز می‌شود. از دیگر مشخصه‌های این گوشی‌هوشمند می‌توان به حافظه‌ی رم 6 گیگابایتی و رابط کاربری Flyme بر روی اندروید 6 یا 7 اشاره کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال