میزو گوشی جدید خود را با بهره‌مندی از چیست Helio را 10 آذرماه معرفی می‌کند

شرکت میزو قصد دارد در تاریخ 10 آذر ماه محصول جدید معرفی کند و همین مسئله نیز موجب شده که این تولیدکننده چینی گوشی‌های هوشمند، دعوتنامه‌های مربوط به مراسم رونمایی از گوشی جدید خود را اسال کند. این گوشی در حالی رونمایی خواهد شد که گفته می‌شود یکی از چیپست‌های Helio به عنوان قلب تپنده دستگاه […]

شرکت میزو قصد دارد در تاریخ 10 آذر ماه محصول جدید معرفی کند و همین مسئله نیز موجب شده که این تولیدکننده چینی گوشی‌های هوشمند، دعوتنامه‌های مربوط به مراسم رونمایی از گوشی جدید خود را اسال کند.

این گوشی در حالی رونمایی خواهد شد که گفته می‌شود یکی از چیپست‌های Helio به عنوان قلب تپنده دستگاه ایفای نقش خواهد کرد. هرچند هنوز اخبار رسمی در این خصوص منتشر شده اما باید به این نکته نیز اشاره کنیم که گوشی M5 Note میزو نیز که چندی است شایعات زیادی در خصوص آن شنیده می‌شود، به احتمال زیاد ستاره این مراسم خواهد بود.

 

gsmarena_001-2

 

علاوه بر بهره‌مندی از چیپست Helio P10 مدیاتک از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به نمایشگر فول اچ‌دی، 3 گیگابایت رم و حافظه داخلی 32 گیگابایتی اشاره کرد. در بخش دوربین نیز دو سنسور 13 و 5 مگاپیکسلی به ترتیب در عقب و جلوی دستگاه حضور خواهند داشت. گفتنی است این گوشی اندروید 6.0 را به‌صورت پیش‌فرض برای کاربرانش به ارمغان خواهد آورد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال