رقابت متا با اپل در عرضه هدست‌های ارزان قیمت و شکست ویژن پرو

متا قصد دارد در آینده و در ادامه مسیر تولید و عرضه هدست‌های خود، علاوه بر تمرکز روی کوئست ۳ از محصولات اپل و ساخت هدست ویژن پرو الهام بگیرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، متا قصد دارد با هدف تولید یک هدست ارزان قیمت روی یک دستگاه بدون کنترلر کار کند. […]

متا قصد دارد در آینده و در ادامه مسیر تولید و عرضه هدست‌های خود، علاوه بر تمرکز روی کوئست ۳ از محصولات اپل و ساخت هدست ویژن پرو الهام بگیرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، متا قصد دارد با هدف تولید یک هدست ارزان قیمت روی یک دستگاه بدون کنترلر کار کند. طبق اعلام مارک گرمن از بلومبرگ برنامه‌های بازاریابی هدست کوئست متا نشان می‌دهد این شرکت برخی از برنامه‌های بازاریابی خود را پس از معرفی هدست اپل تغییر داده است. برخی از این تغییرات مربوط به ساخت و عرضه هدست‌های ارزان قیمت توسط متا خواهد بود.

طبق گزارش بلومبرگ متا با ترس از اپل و این شرکت با بررسی شرایط کنونی تلاش می‌کند تا وضعیت بازار را قبل از معرفی آیفون و پس از آن با یکدیگر مقایسه کند. طبق این گزارش متا دیگر روی متاورس تمرکز نداشته و اکنون به سمت ساخت هدست‌ها برای استفاده عملی از آنها در اجرای بازی حرکت کرده است.

متا قصد دارد هدست‌های خود را در آینده ارزان‌تر از کوئست ۳ بسازد. طبق گزارش بلومبرگ متا قصد دارد کنترلرها را از جعبه هدست حذف کرده و بدین ترتیب قیمت آن را کاهش دهد. بنابراین کاربران برای استفاده از این دستگاه یا باید از حرکات دست استفاده کرده و یا به صورت جداگانه کنترلرها را با پرداخت هزینه خریداری کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال