پنل میکرو LED در اپل واچ اولترا به کار گرفته خواهد شد

اپل قصد دارد در ساعت هوشمند خود از پنل‌های میکرو ال ای دی استفاده کند. احتمالاً اپل واچ اولترا اولین ساعتی خواهد بود که مجهز به پنل میکرو ال ای دی عرضه می‌شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، موسسه تحقیقاتی تایوانی به نام TrendForce اعلام کرد ساعت های هوشمند اپل که در […]

اپل قصد دارد در ساعت هوشمند خود از پنل‌های میکرو ال ای دی استفاده کند. احتمالاً اپل واچ اولترا اولین ساعتی خواهد بود که مجهز به پنل میکرو ال ای دی عرضه می‌شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، موسسه تحقیقاتی تایوانی به نام TrendForce اعلام کرد ساعت های هوشمند اپل که در سال ۲۰۲۶ عرضه خواهند شد به دلیل داشتن نمایشگرهای میکرو ال ای دی صفحه نمایش بزرگتری نسبت به قبل خواهند داشت.

در حال حاضر اپل واچ اولترا ۲ دارای نمایشگری به اندازه ۱.۹۳ اینچ است. با توجه به اینکه نمایشگرهای میکرو ال ای دی ۱۰ درصد بزرگتر هستند احتمالاً نسل بعدی این ساعت‌ها به نمایشگر ۲.۱۲ اینچی مجهز خواهند بود.

با توجه به اینکه صفحه نمایش میکرو ال ای دی قیمتی ۲ تا ۳ برابر بیشتر از مدل‌های فعلی دارد بنابراین قیمت ساعت‌های هوشمند اپل نیز افزایش خواهند یافت. احتمالاً نمایشگرهای میکرو ال ای دی اپل توسط شرکت OSRAM آلمان و ای جی در کره تولید خواهند شد.

تاکنون شایعات مختلفی در مورد استفاده از صفحه نمایش میکرو ال ای دی در اپل واچ اولترا منتشر شده است. پیش از این راس یانگ تحلیلگر بازار نمایشگرها نیز به این موضوع اشاره کرده بود. استفاده از این فناوری در نمایشگرها باعث گستره دینامیکی و بهبود رنگ ها خواهد شد. همچنین زوایای دید و کارایی را نیز بهبود بخشیده و باعث افزایش روشنایی می شود. یکی از اهداف این پروژه کاهش وابستگی اپل به دیگر شرکت ها از جمله سامسونگ و استفاده از فناوری های داخلی این شرکت است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال