مایکروسافت از عدم امکان ارتقای رایگان ویندوزهای قدیمی به ویندوز ۱۱ خبر داد

مایکروسافت اعلام کرد دیگر نمی‌تواند ویندوز ۷ و ویندوزهای قدیمی را به رایگان به ویندوز ۱۰ و یا ۱۱ ارتقا دهد. بنابراین کاربران ویندوز ۷ و ۸ امکان استفاده از روش‌های رسمی برای انتقال سیستم عامل خود به ویندوزهای بالاتر را نخواهند داشت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مایکروسافت در سال ۲۰۱۵ […]

مایکروسافت اعلام کرد دیگر نمی‌تواند ویندوز ۷ و ویندوزهای قدیمی را به رایگان به ویندوز ۱۰ و یا ۱۱ ارتقا دهد. بنابراین کاربران ویندوز ۷ و ۸ امکان استفاده از روش‌های رسمی برای انتقال سیستم عامل خود به ویندوزهای بالاتر را نخواهند داشت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مایکروسافت در سال ۲۰۱۵ و پس از انتشار جدیدترین سیستم عامل خود در آن زمان یعنی ویندوز ۱۰ به کاربران امکان داد تا به طور رایگان بتوانند نسخه‌های قدیمی خود از جمله ویندوز 7 را به ویندوز جدید ارتقا دهند. این اقدام با هدف ارتقای سیستم عامل و ترغیب کاربران به استفاده از ویندوزهای جدید انجام گرفته بود.

این شرکت در سال ۲۰۱۶ از پایان یافتن این ویژگی به کاربران خبر داد. اما پس از آن کاربران همچنان امکان ارتقای رایگان سیستم عامل خود را داشتند. زیرا این سرویس‌های فعال‌سازی مایکروسافت همچنان به کار خود ادامه می‌دادند.

با وجودی که پیشنهاد ارتقای رایگان سیستم عامل کاربران به ویندوز ۱۰ در سال ۲۰۱۶ متوقف شده بود اکنون این شرکت اعلام کرد به طور کلی این مسیر ارتقا را از بین برده و اکنون دیگر به هیچ عنوان امکان دریافت نسخه‌های جدید یعنی ویندوز ۱۰ و ۱۱ به طور رایگان و استفاده از آن به جای ویندوزهای قدیمی وجود نخواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال