گوشی‌هوشمند مایکروسافت لومیا 650 توسط یکی از کارمندان این شرکت تایید شد

لومیا 650، یکی از گوشی‌های‌هوشمند مایکروسافت خواهد بود که ویندوز 10 را دریافت می‌کند. تاکنون شایعات زیادی در مورد عرضه ی این گوشی منتشر شده اما به طور رسمی شاهد تایید شدن این گوشی نبوده‌ایم. حال یکی از کارکنان شرکت مایکروسافت وجود این گوشی را با بیان عبارتی جالب تایید کرده است. Chris Capossela در جدیدترین […]

لومیا 650، یکی از گوشی‌های‌هوشمند مایکروسافت خواهد بود که ویندوز 10 را دریافت می‌کند. تاکنون شایعات زیادی در مورد عرضه ی این گوشی منتشر شده اما به طور رسمی شاهد تایید شدن این گوشی نبوده‌ایم. حال یکی از کارکنان شرکت مایکروسافت وجود این گوشی را با بیان عبارتی جالب تایید کرده است. Chris Capossela در جدیدترین مصاحبه‌ی خود با یکی از وب‌سایت‌های اینترنتی بیان کرده که مایکروسافت هنوز تاریخ عرضه‌ی لومیا 650 را تایید نکرده است که خود نشان می‌دهد لومیا 650 در حال تولید بوده و این گوشی به زودی معرفی خواهد شد.

اگر بخواهیم به شایعات گذشته و مشخصات فنی این گوشی نگاهی بیندازیم به چیپست اسنپ‌دراگون 212 برای این گوشی می‌رسیم. نمایشگری 5 اینچی با رزولوشن اچ‌دی، 1 گیگابایت رم، 8 گیگابایت حافظه‌ی داخلی به همراه درگاه میکرو اس‌دی و دو سنسور 8 و 5 مگاپیکسلی به ترتیب برای دوربین اصلی و جلوی گوشی از مهم‌ترین مشخصات فاش شده در مورد لومیا 650 بوده است.

انتظار می‌رود مایکروسافت طی دو ماه آینده از این گوشی رونمایی کند و تا فصل بهار شاهد عرضه‌ی رسمی این گوشی در مناطق مختلف از جمله آمریکا باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال