مایکروسافت عدم انتشار ویندوز ۱۲ در سال ۲۰۲۴ را تایید کرد

مایکروسافت قصد دارد نسخه جدید و تجاری ویندوز ۱۱ را در سال ۲۰۲۴ با نام ۲۴ اچ تو منتشر کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در گزارشی که اخیراً در مورد مایکروسافت و انتشار ویندوز ۱۲ منتشر شده است نشان می‌دهد نسخه بعدی سیستم عامل ویندوز با نام ویندوز ۱۱ تجاری با […]

مایکروسافت قصد دارد نسخه جدید و تجاری ویندوز ۱۱ را در سال ۲۰۲۴ با نام ۲۴ اچ تو منتشر کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در گزارشی که اخیراً در مورد مایکروسافت و انتشار ویندوز ۱۲ منتشر شده است نشان می‌دهد نسخه بعدی سیستم عامل ویندوز با نام ویندوز ۱۱ تجاری با نام 24H2 خواهد بود و ویندوز ۱۲ در سال ۲۰۲۴ منتشر نخواهد شد. در این گزارش اطلاعاتی در مورد تغییرات نسخه پیش نمایش جدید ویندوز ۱۱ نیز مشاهده می‌شود که نشان می‌دهد مایکروسافت همچنان امسال نیز به روز رسانی سیستم عامل خود را با نام ویندوز ۱۱ ادامه می‌دهد.

طبق گزارش منتشر شده در اعلامیه مربوط به تغییرات مربوط به نسخه پیش نمایش جدید ویندوز ۱۱ آمده است: کاربران از امروز شاهد به روز رسانی نسخه جدید اینسایدرهای ویندوز با نام 24H2 در تنظیمات خواهند بود که در کانال‌های Canary و Dev مشاهده می‌شوند. این نسخه از ویندوز ۱۱ همان به روز رسانی سالانه امسال مایکروسافت است.

پیش از این در گزارش‌های متعددی اعلام شده بود نسخه جدید از پلتفرم ویندوز با تمرکز روی تجربیات هوش مصنوعی نسل جدید و با نام ویندوز ۱۲ عرضه می‌شود.اما اکنون مایکروسافت تاکید کرده که چنین چیزی منتشر نخواهد شد. البته هنوز جزئیات مربوط به آپدیت جدید مشخص نشده است اما به نظر می‌رسد در این نسخه مایکروسافت کانال‌های Canary و Dev برنامه اینسایدر را ادغام کرده و اکنون نسخه‌های مشابهی از آنها دریافت می‌شود.

از جمله ویژگی‌هایی که برای آپدیت جدید ویندوز می‌توان به آنها اشاره کرد شامل پشتیبانی از دستورات Sudo است که برای کاربران لینوکس منتشر شده است. از طرفی قابلیت‌های هوش مصنوعی Copilot نیز ارتقا یافته و تغییرات بصری نیز در این نسخه ارائه خواهد شد. احتمال می رود نسخه جدید ویندوز نسخه ای از این پلتفرم با نام Germanium  باشد و در آینده به دلیل تمرکز روی هوش مصنوعی با نام ویندوز 12 منتشر شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال