بازی محبوب Minecraft هم به اپل‌تی‌وی آمد

اپل‌تی‌وی سرویس اینترنتی است که اپل مدت‌ها بر روی آن سرمایه گذاری کرده و برنامه‌های مختلفی را برای آن در نظر گرفته است. حالا یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها نیز برای تلوزیون اینترنتی اپل منتشر شده است. اپل امروز و دقایقی پیش در رویداد نیویورک اعلام کرد که بازی محبوب ماینکرافت نیز برای اپل تی‌وی عرضه […]

اپل‌تی‌وی سرویس اینترنتی است که اپل مدت‌ها بر روی آن سرمایه گذاری کرده و برنامه‌های مختلفی را برای آن در نظر گرفته است. حالا یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها نیز برای تلوزیون اینترنتی اپل منتشر شده است. اپل امروز و دقایقی پیش در رویداد نیویورک اعلام کرد که بازی محبوب ماینکرافت نیز برای اپل تی‌وی عرضه خواهد شد.

ماینکرافت هم به اپل‌تی‌وی آمد

مایکروسافت اعلام کرده که این بازی را تا جایی که ممکن است گسترش می‌دهد و برای پلتفرم‌های مختلف آن را عرضه خواهد کرد و این اتفاق برای اپل‌تی‌وی نیز رخ داده است. کاربران می‌توانند در فضایی رقابتی با یکدیگر در این بازی به مسابقه بپردازند و از نوآوری‌های خود در این بازی به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

اپل همچنین در این رویداد اعلام کرد که بیش از 8 هزار برنامه‌ی مختلف برای اپل تی‌وی منتشر شده که حدود 2 هزارتای آن بازی‌ هستند. با توجه به اهمیت اپل تی‌وی، به نظر می‌رسد اپل به زودی این آمار را بیشتر و بیشتر کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال