6 هزار و ۵۷۲ درخواست توسط مشترکان موبایل در طرح ترابردپذیری

علی اصغر عمیدیان، معاون وزیر ارتباطات از درخواست ۶ هزار و ۵۷۲ مشترک موبایل برای مهاجرت به اپراتوری دیگر خبر داد که از این میان هزار و ۳۹۷ مشترک موفق به جابه‌جایی به اپراتور دیگر شده‌اند. به گفته معاون وزیر ارتباطات، در هفته اول شاهد روزانه ۵۰۰ درخواست و در هفته دوم 750 مورد از […]

علی اصغر عمیدیان، معاون وزیر ارتباطات از درخواست ۶ هزار و ۵۷۲ مشترک موبایل برای مهاجرت به اپراتوری دیگر خبر داد که از این میان هزار و ۳۹۷ مشترک موفق به جابه‌جایی به اپراتور دیگر شده‌اند.

به گفته معاون وزیر ارتباطات، در هفته اول شاهد روزانه ۵۰۰ درخواست و در هفته دوم 750 مورد از هر یک از اپراتورها بودیم و در هفته سوم نیز اجرای این طرح 20 موفقیت داشته است.

وی خاطرنشان کرد که با توجه به پیچیدگی طرح ترابردپذیری، در هفته‌های اول با مشکلاتی مواجه بودیم اما امیدواریم در هفته دولت این طرح را به صورت نهایی و برای تعداد نامحدودی تقاضا اجرایی کنیم تا در صورتی که هر مشترکی بخواهد با حفظ شماره خود اپراتورش را تغییر دهد، مشکلی نداشته باشد.

عمیدیان در خصوص کاهش تعرفه اینترنت نیز تصریح کرد: کاهش تعرفه اینترنت بین‌الملل، کاهش ۱۶ تا ۴۰ درصدی هزینه اپراتورها را در پی داشت.

طبق اظهارات معاون وزیر ارتباطات، کاهش تعرفه بین 20 تا 70 درصد در لایه های دو و سه شبکه زیرساخت و به صورت میانگین 40 درصد برای اپراتورها صورت خواهد گرفت تا برای کرابران نهایی نیز ملموس باشد.

وی در ادامه با اشاره به الزام اپراتورهای اینترنت و موبایل برای راه‌اندازی سامانه اندازه‌گیری کیفیت اینترنت، افزود: این موضوع در راستای شفاف‌سازی خدمات ارائه شده به استفاده‌کنندگان نهایی باید انجام شود و مشخص شود که کدام اپراتور در چه بخشی با مشکل اختلال مواجه است و میزان جرایم اپراتورها و شرکت ارتباطات زیرساخت به تفکیک مشخص شود.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: در نهایت قرار است به یک سامانه یکپارچه هوشمند کیفیت که تمامی لایه‌های شبکه ارتباطی کشور را پوشش می‌دهد، دست یابیم که طراحی این پروژه انجام شده و در مرحله انتخاب پیمانکار است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال