ارائه مجوز ترابرد روزانه حداکثر هزار مشترک برای اپراتورها

به دنبال خبری مبنی بر افزایش سقف میزان ترابردپذیری (به معنی امکان انتقال شماره همراه به اپراتور دیگر) شماره تلفن همراه  برای اپراتورها به شکل هفتگی، مجریان طرح MNP از ثبات در سقف ترابردپذیری هزار شماره در روز اما به شکلی منعطف خبر دادند. در مرحله اجرای آزمایشی این طرح (MNP) هر یک از اپراتورهای تلفن […]

به دنبال خبری مبنی بر افزایش سقف میزان ترابردپذیری (به معنی امکان انتقال شماره همراه به اپراتور دیگر) شماره تلفن همراه  برای اپراتورها به شکل هفتگی، مجریان طرح MNP از ثبات در سقف ترابردپذیری هزار شماره در روز اما به شکلی منعطف خبر دادند.

در مرحله اجرای آزمایشی این طرح (MNP) هر یک از اپراتورهای تلفن همراه قادر بودند روزانه برای حداکثر 500 شماره عملیات ترابرد را انجام دهند. در هفته دوم سقف ترابرد برای مشترکان به حداکثر 750 رسید و نهایتا مسئولان اجرایی در رگولاتوری موفقیت 10 درصدی را اعلام کردند. در هفته سوم نیز، مجوز ترابرد روزانه حداکثر هزار مشترک برای اپراتورها داده شد.

در همین راستا تاکنون 6572 تقاضا احصاء شده و 1397 عملیات ترابرد صورت گرفته که موفقیتی 20 درصدی را نشان می‌دهد.

با اینکه حداکثر ترابرد در نظر گرفته شده برای اپراتورها، هزار مشترک است، اما اگر اپراتوری طی یک روز به سقف ترابرد رسیده و تقاضایی بیش از این داشته باشد با اجازه رگولاتوری می‌تواند این کار را انجام دهد.

طبق گفته مسئولان رگولاتوری، طرح ترابردپذیری با هیچ مشکل فنی مواجه نیست، بلکه برخی تقاضاها برای اجرای ترابرد شماره به دلایلی نظیر عدم تسویه حساب از سوی مشترکان با اپراتور اولیه، ترابرد اعتباری به سمت دائمی و… به بن‌بست می‌خورد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال