رد خبر جمع‌آوری تلفن‌های همراه بدون برگ سبز

رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی اعلام کرده بود که از تاریخ ۱۵ مهرماه سال جاری تلفن‌های همراه بدون برگ سبز از واحدهای صنفی جمع‌آوری می‌شوند. اما ابراهیم درستی، نایب رئیس اتاق اصناف این خبر را رد کرده و گفت: هرکسی باید در حیطه وظایفش صحبت کند و افراد نباید در قبال مسائلی […]

رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی اعلام کرده بود که از تاریخ ۱۵ مهرماه سال جاری تلفن‌های همراه بدون برگ سبز از واحدهای صنفی جمع‌آوری می‌شوند. اما ابراهیم درستی، نایب رئیس اتاق اصناف این خبر را رد کرده و گفت: هرکسی باید در حیطه وظایفش صحبت کند و افراد نباید در قبال مسائلی که به آنها مربوط نیست اظهارنظر کنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی، تصویری و تلفن همراه در خصوص تامین ابزار و لوازم مورد نیاز برای ایام محرم اظهار کرد: فروشندگان همواره در این زمینه نهایت همکاری را با هیات‌ها و مردم داشته‌اند و حداقل سود را اعمال کردند. حتی برخی از سود خود نیز گذشته‌اند، چرا که اهداف آن‌ها به محرم و امام حسین (ع) مربوط می‌شود. در حال حاضر توصیه‌های لازم به فروشندگان شده و امکانات لازم برای هیات‌ها و مردم در ایام محرم فراهم است و جای نگرانی وجود ندارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال