Noble و Zen، اسم رمز گوشی‌های جدید سامسونگ

اخیرا کد‌های IMEI گوشی‌های جدید کمپانی سامسونگ به طور غیر رسمی منتشر شده است و این نوید را می‌دهد که در آینده‌ای نزدیک، دو گوشی از سری گلکسی این شرکت، به دنیای گوشی‌های هوشمند اضافه خواهند شد. کد این مدل از گوشی‌ها SM-G928S و SM-N920F بوده و با رمزگشایی از آنها، به ترتیب به نام‌های “Zen” برای گلکسی […]

اخیرا کد‌های IMEI گوشی‌های جدید کمپانی سامسونگ به طور غیر رسمی منتشر شده است و این نوید را می‌دهد که در آینده‌ای نزدیک، دو گوشی از سری گلکسی این شرکت، به دنیای گوشی‌های هوشمند اضافه خواهند شد.

کد این مدل از گوشی‌ها SM-G928S و SM-N920F بوده و با رمزگشایی از آنها، به ترتیب به نام‌های “Zen” برای گلکسی اس6 پلاس و “Noble” برای گلکسی نوت5 می‌رسیم.

به نگاهی دقیق‌تر به کد SM-G928 متوجه می‌شویم که این محصول جدید می‌تواند یکی از مدل‌های تغییر‌یافته گلکسی اس6 (با کد G920) باشد، اما هنوز تغییرات این مدل نسبت به پرچمدار کنونی این شرکت مبهم باقی مانده است. حرف پایانی موجود در این کد‌ها، نشان‌دهنده نسخه خاصی از آنها بوده و برای مثال حرف F برای منطقه اروپا، حروف A و V برای اپراتورهای AT&T و Verizon و همچنین S و K به ترتیب برای اوپراتور‌های SK‌ تلکام و KT (کُره تلکام) هستند.

 gsmarena_002این در حالیست که کد SM-N920F، اطلاعات خیلی زیادی را در اختیارمان نمی‌گذارد و این احتمال می‌رود که گوشی جدید در حال تولید از سری نوت این کمپانی باشد. (کد رمز گوشی گلکسی نوت4 معادل N910 است). متاسفانه تنها اطلاعاتی که می‌توان از این نسخه بدست آورد، اسم رمز “Noble” آن است.

gsmarena_001

 

البته حرف پایانی کد آن، این نسخه را مختص منطقه اروپا نیز دانسته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال