اچ‌تی‌سی تصاویر جدیدی از ساعت هوشمند خود منتشر کرده است

پیش از این و در مهرماه سال جاری تصاویری از ساعت‌هوشمند جدید شرکت اچ‌تی‌سی با پلتفرم اندروید ویر منتشر شد. تصویر منتشر شده ساعتی را تحت عنوان برند Under Armour با نمایشگری 360 در 360 به صورت بیضی شکل نشان می‌داد. تصاویر فاش شده حاکی از این بودند که ساعت‌هوشمند جدید اچ‌تی‌سی با کد Halfbeak در حال […]

پیش از این و در مهرماه سال جاری تصاویری از ساعت‌هوشمند جدید شرکت اچ‌تی‌سی با پلتفرم اندروید ویر منتشر شد. تصویر منتشر شده ساعتی را تحت عنوان برند Under Armour با نمایشگری 360 در 360 به صورت بیضی شکل نشان می‌داد. تصاویر فاش شده حاکی از این بودند که ساعت‌هوشمند جدید اچ‌تی‌سی با کد Halfbeak در حال تولید است.

حالا تصاویر جدیدی در وب‌سایت چینی Weibo منتشر شده که تقریبا اطلاعات بیشتری را از این ساعت هوشمند در اختیار ما قرار می‌دهد. در قسمت پشتی این ساعت همچنان می‌توانیم شاهد برند Under Armour و شرکت اچ‌تی‌سی باشیم. در کنار این برندها، سنسور ضربان قلب و کانکتور 4 پین برای اتصال شارژر در نظر گرفته شده است. به‌هر‌حال از لحاظ ظاهر می‌توان ساعت جدید شرکت اچ‌تی‌سی با بندهای قرمز و مشکی را با دستبند سلامتی این شرکت که با همکاری شرکت Under Armour تولید شده مقایسه کرد.

در قسمت جلویی این ساعت نیز می‌توان به حاشیه‌ی نمایشگر بسیار براق آن و دو دکمه‌ی تعبیه شده در سمت راست اشاره کرد. شاید یکی از عجیب‌ترین مواردی که در این تصاویر دیده می‌شود، اجرا شدن اندروید ویئر نسخه‌ی 1.3 بر روی آن باشد که به نظر می‌رسد با روی کار آ‌مدن اندروید ویئر 2، به‌روزرسانی جدیدی برای آن منتشر شود.

ا‌چ‌تی‌سی هنوز به طور رسمی در مورد ساعت‌هوشمند مورد انتظار خود صبحتی نکرده است. با وجود این که به رویداد MWC نزدیک می‌شویم احتمالا اچ‌تی‌سی از ساعت‌هوشمند خود در این رویداد رونمایی کند. به‌هر‌حال در کنار معرفی گوشی‌های تازه‌وارد سری U این شرکت، عرضه‌ی یک ساعت‌هوشمند نمی‌تواند ضرر زیادی را به اچ‌تی‌سی برساند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال