تصاویر جدید، عرضه آیفون 7 مشکی رنگ را تایید می‌کنند

شاید این روزها شایعاتی که در مورد آیفون 7 منتشر می‌شود بسیار بیشتر از دیگر گوشی‌های هوشمند باشد و این موضوع محبوبیت بالای این دستگاه را نشان می‌دهد. یکی از موارد جالبی که در مورد آیفون 7 همواره وجود داشته، عدم عرضه شدن این گوشی در رنگ مشکی بوده که شایعاتی که اخیرا منتشر شده‌اند، […]

شاید این روزها شایعاتی که در مورد آیفون 7 منتشر می‌شود بسیار بیشتر از دیگر گوشی‌های هوشمند باشد و این موضوع محبوبیت بالای این دستگاه را نشان می‌دهد. یکی از موارد جالبی که در مورد آیفون 7 همواره وجود داشته، عدم عرضه شدن این گوشی در رنگ مشکی بوده که شایعاتی که اخیرا منتشر شده‌اند، می‌توانند بر این موضوع پایان دهند.

هفته‌ی گذشته البته تصاویری از نسخه‌ی مشکی‌رنگ آیفون 7 منتشر شده بود، اما حالا و برای تایید شدن بیشتر این موضوع، تصویری جدیدی از بخش پشتی آیفون 7 منتشر شده که رنگ مشکی آن را تایید می‌کند. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، اسلات مربوط به سیم‌کارت نیز به رنگ مشکی بوده و این یعنی احتمالا آیفون 7 در رنگ مشکی نیز در اختیار کاربران قرار بگیرد. هر چند، شاید بخواهید در این تصویر، استفاده شدن از نرم‌افزار فوتوشاپ را یادآور شوید، اما به نظر نمی‌رسد که این بار با عکسی ویرایش‌شده روبه‌رو باشیم.

اینکه اپل قصد دارد آیفون جدید را در رنگ مشکی عرضه کند، می‌تواند یکی از برنامه‌های اپل برای ترغیب کردن کاربران به خرید آیفون بعدی باشد چرا که رنگ مشکی، مورد علاقه‌ی بسیاری از کاربران بوده و همواره شکایات زیادی به اپل در نبود این رنگ برای آیفون نیز وجود داشته است. این در حالیست که پیشتر اطلاعاتی در مورد عرضه شدن نسخه‌ی آبی‌رنگ از آیفون نیز منتشر شده بود که البته بسیار زیبا نیز به نظر می‌رسید.

به هر حال باید تا انتشار اطلاعات رسمی، تمامی این اخبار را تنها شایعاتی در نظر گرفت که البته ممکن است به حقیقت تبدیل شوند. اپل پیش‌فروش آیفون 7 را از اواسط شهریور ماه آغاز خواهد کرد، پس فعلا نمی‌توانیم شاهد انتشار اطلاعاتی رسمی از سوی اپل باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال