تا پایان سال 2020 بیش از 5 میلیون اپلیکیشن در اپ‌استور وجود خواهد داشت

طبق گزارش جدیدی که شرکت Sensor Tower، که به امر تحلیل اپلیکیشن‎ها می‎پردازد، ارائه داده است، اپ‎استور اپل تا پایان سال 2020 می‎تواند بیش از 5 میلیون اپلیکیشن را در خود جا دهد. چند ماه قبل، شرکت اپل به صورت رسمی اعلام کرد که اپ‎استور این شرکت حالا خانه‎ی بیش از دو میلیون ‎اپلیکیشن محسوب […]

طبق گزارش جدیدی که شرکت Sensor Tower، که به امر تحلیل اپلیکیشن‎ها می‎پردازد، ارائه داده است، اپ‎استور اپل تا پایان سال 2020 می‎تواند بیش از 5 میلیون اپلیکیشن را در خود جا دهد.

چند ماه قبل، شرکت اپل به صورت رسمی اعلام کرد که اپ‎استور این شرکت حالا خانه‎ی بیش از دو میلیون ‎اپلیکیشن محسوب می‎شود. اگر فکر می‎کنید که رقم 2 میلیون اپلیکیشن زیاد است، پس شاید بیشتر شگفت زده شوید چون این گزارش ادعا می‎کند که این تعداد تا انتهای سال جاری میلادی به 2.93 میلیون و در سال 2017 به 3.60 میلیون اپلیکیشن خواهد رسید. شرکت Sensor Tower اعتقاد دارد که تا پایان سال 2020، در حدود 5.06 میلیون اپلیکیشن ساکن اپ‎استور اپل باشند.

آن‎طور که مشخص شده است، اوضاع به نفع بازی‎ها است چون اکثریت این اپلیکیشن‎های جدید را آن‎ها به خود اختصاص می‎دهند. بعد از آنالیز اپلیکیشن‎های جدید در اپ استور در ماه می میلادی سال 2016، این شرکت متوجه شد که 48 هزار و 231 عدد اپلیکیشن‎ جدید به اپ‎استور وارد شده‎اند. از این تعداد، 43 درصد آن‎ها را بازی‎ها تشکیل می‎دهند. پس از بازی‎ها، اپلیکیشن‎های آموزشی مقام دوم را از نظر قرار گرفتن در دسته‎ی محبوب‎ترین‎ها به خود اختصاص دادند، ولی فقط 2472 عدد از این اپلیکیشن‎های جدید در ماه می وارد این فروشگاه شده بودند و تنها 5 درصد از سهم اپلیکیشن‎ها را در اپ‎استور اپل شامل می‎شوند.

تعداد اپلیکیشن‎های اپ‎استور

آن‎طور که شرکت مذکور در گزارش کامل خود اشاره می‎کند، کاربران ممکن است به دنبال گردش در بین این تعداد عظیم اپلیکیشن اوقات سختی داشته باشند. در نتیجه، توسعه‎دهندگانی که اپلیکیشن‎های جدیدی به وجود می‎آورند ممکن است روز به روز سخت‎تر بتوانند محصولات خود را در دستگاه‎های کاربران مشاهده کنند.

این شرکت بر این عقیده است که اپل در رابطه با مسیریابی، سازماندهی داده‎ها و نمایش کلی اپلیکیشن‎ها باید تغییرات مهمی انجام دهد تا این اطمینان به وجود آید که اپلیکیشن‎ها و توسعه‎دهندگان فرصت خوبی برای پیدا شدن در اقیانوسی تشکیل شده از بیش از 5 میلیون اپلیکیشن متفاوت داشته باشند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال