بیش از نیمی از خودروهای مک‌لارن تا سال 2022 هیبریدی خواهند شد

شرکت بزرگ مک‌لارن که یکی از بزرگ‌ترین و البته توانمندترین شرکت‌های خودروسازی در دنیا به حساب می‌آید، برنامه‌های جاه‌طلبانه و بسیاری زیادی برای خود دارد. این شرکت با تولید 1654 دستگاه خودرو (بهتر است بگوییم ابرخودرو) در سال 2015 این موضوع را به خوبی نشان داد. حالا مدیر ارشد اجرایی این شرکت آقای Mike Flewitt […]

شرکت بزرگ مک‌لارن که یکی از بزرگ‌ترین و البته توانمندترین شرکت‌های خودروسازی در دنیا به حساب می‌آید، برنامه‌های جاه‌طلبانه و بسیاری زیادی برای خود دارد. این شرکت با تولید 1654 دستگاه خودرو (بهتر است بگوییم ابرخودرو) در سال 2015 این موضوع را به خوبی نشان داد. حالا مدیر ارشد اجرایی این شرکت آقای Mike Flewitt انتظار دارد تا بتواند در سال 2016، به کمک شرکت انگلستانی Woking، تولید خودروهای این شرکت را 3000 دستگاه در سال 2016 افزایش دهد.

البته این شروع کارت است و آقای Mike Flewitt اعلام کرده که در آینده آن‌ها قصد دارند که تولیدات خودروهای خود را به 4500 تا 5000 دستگاه به صورت سالانه، افزایش دهند. البته نباید تصور کنید که مک‌لارن توانایی تولید این تعداد خودرو در سال را ندارد، اما 5000 دستگاه خودرو، حداکثر ظرفیتی است که این شرکت برای تولید خودرو به صورت سالانه خواهد داشت.

در مصاحبه‌ای که Flewitt با مجله‌ی Automotive News Europe داشته، به این موضوع اشاره شده که افزایش تولید تعداد خودروها به صورت سالانه، امکان تحقیق و توسعه برای مهندسین این شرکت را فراهم خواهد نمود. همچنین آن‌ها انتظار دارند تا بتوانند با افزایش دادن تعداد خودروهای تولیدی، 15 محصول جدید را معرفی نمایند که البته با معماری کاملاً جدید و متفاوتی نسبت به گذشته همراه خواهد بود. این طراحی جدید خودروهای این شرکت را هیبریدی خواهد نمود و آینده‌ای جدید را پیش روی McLaren قرار خواهد داد.

البته این برنامه‌ی جاه‌طلبانه قرار نیست زودتر از سال 2022 اتفاق بیفتد، اما مک‌لارن می‌خواهد تا آن سال، نیمی از خودروهای خود را به صورت هیبریدی تولید کند. همین‌طور نباید تصور کنید که این خودروهای هیبریدی قدرت پایینی داشته باشند، بلکه این محصولات قرار است با موتورهای 8 سیلندر و قدرتمندی که امروزه شاهد به کارگیری آن‌ها در محصولات این شرکت هستیم، وارد بازار شوند، با این تفاوت که حالا آن‌ها هیبریدی نیز هستند. مدیران این شرکت قصد معرفی یک خودروی جدید را نیز دارند که این محصول جدید قرار است پیش از به پایان رسیدن این دهه، یعنی تا پایان سال 2020، معرفی گردد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال