خودروی قدرتمند Pagani Zonda MD رسما معرفی شد

با اینکه تولید ابرخودروی Zonda شرکت پاگانی مدت زیادیست که پایان یافته ما این شرکت گاه به گاه نسخه‌های مختلفی ازا ین خودرو را به سفارش کاربران و برای برخی از افراد خاص تولید خواهد کرد. یکی از این خودروها که پاگانی به صورت اختصاصی تولید کرده، Zonda MD نام دارد که کار ساخت آنها […]

با اینکه تولید ابرخودروی Zonda شرکت پاگانی مدت زیادیست که پایان یافته ما این شرکت گاه به گاه نسخه‌های مختلفی ازا ین خودرو را به سفارش کاربران و برای برخی از افراد خاص تولید خواهد کرد.

یکی از این خودروها که پاگانی به صورت اختصاصی تولید کرده، Zonda MD نام دارد که کار ساخت آنها سال به طول انجامیده و حالا موقع آن رسیده که این خودرو بتواند رنگ رسانه‌ها را به خود ببیند. این خودروی قدرتمند که بر اساس اتومبیل Zonda 760 طراحی شده، عملکرد و قدرتی مشابه با آن داشته و در ساخت آن نیز از رنگ آبی استفاده شده است.

Pagani-Zonda-MD-12

همانند تمامی نسخه‌های خودروی Zonda، این محصول جدید نیز به موتور مشهور خودروهای سری AMG، یعنی موتور V12 مجهز شده و می‌تواند قدرتی فوق‌العاده بالا را در اختیار این خودرو قرار دهد. هر چند هنوز توان این خودرو مشخص نشده، اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این خودرو قدرتی مشابه با Zonda 760 داشته باشد.

لازم به ذکر است که نام MD نیز از نام صاحب آن و کسی که این محصول را سفارش داده، گرفته شده است.

Pagani-Zonda-MD-7

یکی از مواردی که شاید توجه شما را نیز به خود جلب کرده باشد، ظاهر این خودرو و رام بودن آن نسبت به Zonda 760 می‌باشد، چیزی که احتمالا سازندگان به دنبال سفارش خریدار آن را انجام داده‌اند. همچنین یک ویژگی اختصاصی و جالب دیگر که در این خودرو توجه ما را به خود جلب کرده، سیستم تعبیه و هواکش‌های جدیدی که در قسمت جلویی خودرو و گلگیر آن قرار دارد، می‌باشد.

البته سازندگان تلاش زیادی در این مورد نداشته و یک سیستم کاملا جدید را طراحی نکرده‌اند، اما عرضه کردن یک خودروی اختصاصی برای فردی خاص با طراحی جدید، می‌تواند برای بسیاری از افراد جالب باشد!

  Pagani-Zonda-MD-6

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال