مشخصات فنی نسل سوم Moto G لو رفت

شاید سری گوشی‌های Moto G موتورولا نتواند به اندازه‌ی Moto X یا Droid Tube به شما مشخصات فوق العاده‌ای را ارائه دهد اما این گوشی هوشمند ارزان قیمت موتورولا بدون شک باعث موفقیت کنونی این شرکت شده‌ است. حال، به نظر می‌رسد موتورولا قصد دارد به زودی از نسل سوم این گوشی هوشمند نیز رونمایی […]

شاید سری گوشی‌های Moto G موتورولا نتواند به اندازه‌ی Moto X یا Droid Tube به شما مشخصات فوق العاده‌ای را ارائه دهد اما این گوشی هوشمند ارزان قیمت موتورولا بدون شک باعث موفقیت کنونی این شرکت شده‌ است. حال، به نظر می‌رسد موتورولا قصد دارد به زودی از نسل سوم این گوشی هوشمند نیز رونمایی کند و مشخصات آن توسط یک وب سایت اینترنتی لو رفته است.

این مشخصات در سایت FlipKart هند لو رفته است. FlipKart یک فروشگاه اینترنتی در کشور هند می‌باشد. موتورولا خیلی سریع این اشتباه را تصحیح کرد اما این مسئله باعث نشد تا مشخصات این گوشی به بیرون درز نکند. نسل سوم Moto G بر طبق این سایت با رنگ سفید و احتمالا رنگ‌های دیگر و حافظه‌ی داخلی 8 گیگابایتی به علاوه در گاه میکرو اس دی برای افزایش حافظه به بازار می‌آید.

مشخصات فنی نسل سوم Moto G لو رفت

چیپست اسنپدراگون 610 به همراه 2 گیگابایت رم و همچنین قابلیت استفاده از نسل چهارم اینترنت همراه از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند می‌باشد. نمایشگر 5 یا 5.2 اینچی گوشی احتمالا با رزولوشن فول اچ دی روانه بازار شود. فعلا نمی‌توان به هیچ کدام از این مشخصات دل بست چرا که نسل قبلی Moto G دارای چیپست بسیار ضعیف‌تر، تنها 1 گیگابایت رم و نمایشگری اچ دی را دارا بود.

موتورلا سپتامبر 2014 بود که از نسل دوم Moto G رونمایی کرد. به هر حال اگر بخواهیم بر طبق روال عادی موتورلا پیش برویم فعلا نباید منتظر رونمایی از این گوشی باشیم. شاید بتوان سپتامبر 2015 یا اوایل سال 2016 را زمان مناسبی برای معرفی و عرضه‌ی گوشی دانست. شما چه فکر می‌کنید؟

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال