لنوو Tab 4 از سری جدید تبلت‌های خود را معرفی کرد

در مراسم کنگره جهانی موبایل (MWC)، لنوو سری تبلت‎های جدید Tab 4 خود را معرفی کرد که از Lenovo Tab 4 8، Lenovo Tab 4 8 Plus، Lenovo Tab 4 10 و Lenovo Tab 4 10 Plus تشکیل شده‎ است. این تبلت‎های جدید نمایشگرهایی با اندازه‎های مختلف (8 و 10 اینچ) دارند و در قالب […]

در مراسم کنگره جهانی موبایل (MWC)، لنوو سری تبلت‎های جدید Tab 4 خود را معرفی کرد که از Lenovo Tab 4 8، Lenovo Tab 4 8 Plus، Lenovo Tab 4 10 و Lenovo Tab 4 10 Plus تشکیل شده‎ است. این تبلت‎های جدید نمایشگرهایی با اندازه‎های مختلف (8 و 10 اینچ) دارند و در قالب مدل‎های استاندارد و پلاس طبقه‎بندی شده‎اند.

تبلت‎های Tab 4 استاندارد 4 یا 10 اینچی مجهز به چیپست MSM891 (اسنپ‎دراگون 425) کوالکام و نمایشگری با رزولوشن 1200 در 800 پیکسل هستند. رم 2 گیگابایت و حافظه‎داخلی 16 یا 32 گیگابایت است. در بخش دوربین از یک دوربین 2 مگاپیکسلی در جلو و یک ماژول 5 مگاپیکسلی در عقب استفاده شده است.

در مقابل، مدل‎های پلاس مجهز به سیستم روی چیپ اسنپ‎دراگون 625 و نمایشگری با رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل با پشتیبانی از فناوری IPS هستند. آن‎ها در قالب مدل‎هایی با 3 گیگابایت رم/ 16 گیگابایت حافظه‎داخلی و 4 گیگابایت رم/ 64 گیگابایت حافظه‎داخلی عرضه می‎شوند. دوربین عقب 8 مگاپیکسلی و دوربین جلو 5 مگاپیکسلی است. یک پورت یو‎اس‎بی 2.0 نوع C و حسگر اثرانگشت نیز از سخاوت‎مندی‎های لنوو به شمار می‌‎رود. مدل‎های پلاس از یک طراحی شیشه‎ی دوجداره نیز بهره می‎برند.

هر 4 نوع تبلت دارای اسپیکرهای استریو با فناوری کاهش نویز Dolby Atmos، سیستم‎عامل اندروید نوقا هستند و در مدل‎های دارای استاندارد وای‎فای به همراه پشتیبانی از شبکه‎ی LTE و تنها وا‎ی‎فای عرضه می‎شوند.

در رابطه با قیمت باید گفت که تبلت‎های معمولی 8 و 10 اینچی Tab 4 به ترتیب 109 و 149 دلار قیمت و مدل‎های پلاس به ترتیب 199 و 249 دلار قیمت دارند. لنوو تاریخ عرضه‎ی آن‎ها به بازار را اردیبهشت‎ماه اعلام کرده است.

همچنین این شرکت دو کیت جداگانه ارائه داده است که امکان استفاده از این تبلت‎ها برای کودکان و کارهای اداری فراهم می‌شود. کیت کودکان شامل یک ضربه‎گیر، برچسب‎های 3M برای محافظت از خراش و یک فیلتر نور آبی می‎شود.

کاربر می‎تواند اکانتی تحت عنوان حساب کودکان تهیه کنند که به وی اجازه‎ می‎دهد به محتوای گزینش شده و هم‎چنین یک مرورگر امن برای استفاده‎ی کودکان دسترسی داشته باشد.

کیت بهره‎وری که مخصوص کاربران اداری است به کاربران اجازه می‎دهد تبلت خود را با یک کیبورد بلوتوثی و ترک‎پد به یک دستگاه 2 در 1 تبدیل کنند.

این افراد با استفاده از این کیت می‎توانند از قابلیت‎های شبه لپ‎تاپی نظیر جابجایی سریع بین اپلیکیشن‎ها و پشتیبانی از امکان باز کردن چند پنجره و هم‎چنین یک نوار ابزار، بهره ببرند. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت و تاریخ عرضه‎ی این بسته‎ها وجود ندارد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال