تصاویر Moto G5 و بسته‌بندی آن منتشر شد

بدون شک علاقه‎مندان زیادی منتظر این هستند که لنوو از گوشی Moto G5 خود رونمایی کند و حال تصاویر جدیدی از این گوشی به بیرون درز پیدا کرده است. به لطف تصاویری که در فروشگاه آنلاین مشهور OLX دیده می‎شود، این گوشی اندرویدی ارزان به همراه محتویات جعبه‎ی فروش آن به نمایش گذاشته شده است. […]

بدون شک علاقه‎مندان زیادی منتظر این هستند که لنوو از گوشی Moto G5 خود رونمایی کند و حال تصاویر جدیدی از این گوشی به بیرون درز پیدا کرده است. به لطف تصاویری که در فروشگاه آنلاین مشهور OLX دیده می‎شود، این گوشی اندرویدی ارزان به همراه محتویات جعبه‎ی فروش آن به نمایش گذاشته شده است.

اگر بسته‎بندی فروش این گوشی را واقعی در نظر بگیریم جعبه‎ی فروش Moto G5 دارای یک شارژر، کابل یو‎اس‎بی و هدفون و چیزی خواهد بود که به نظر یک باتری یدکی است. همان باتری (GK40) که گوشی Moto G4 Play از آن استفاده می‎کند.

برچسب‎های روی Moto G5 مشخصاتی که از این دستگاه انتظار داریم را نشان می‎دهند یعنی یک نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 1080p، چیپست هشت هسته‎ای اسنپ‎دراگون 430 به همراه 2 گیگابایت رم، حافظه‎داخلی 32 گیگابایتی با امکان ارتقاء با استفاده از میکرو اس‎دی، اسنکر اثرانگشت، پشتیبانی از دو سیم و باتری با گنجایش 2800 میلی‎آمپرساعت.

ما انتظار داریم که فردا لنوو در کنگره جهانی موبایل از Moto G5 رونمایی کند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال