تصاویر گوشی (Moto X (2017 به بیرون درز پیدا کرد

آذرماه سال گذشته دوبار شاهد درز اطلاعات و تصاویری مربوط به گوشی (Moto X (2017 به بیرون بودیم که مشخص شد در حقیقت مربوط به گوشی Moto G5 Plus است که در مراسم کنگره جهانی موبایل در ماه گذشته رسما معرفی شد. گرچه، شرکت موتورولا ظاهرا هم‎چنان در حال کار بر روی ساخت گوشی جدید […]

آذرماه سال گذشته دوبار شاهد درز اطلاعات و تصاویری مربوط به گوشی (Moto X (2017 به بیرون بودیم که مشخص شد در حقیقت مربوط به گوشی Moto G5 Plus است که در مراسم کنگره جهانی موبایل در ماه گذشته رسما معرفی شد. گرچه، شرکت موتورولا ظاهرا هم‎چنان در حال کار بر روی ساخت گوشی جدید Moto X است. حداقل اگر بتوان به آخرین تصاویر به بیرون درز یافته‎ی زیر استناد کرد. این تصاویر گفته می‎شود مربوط به گوشی (Moto X (2017 بوده و منبع این اطلاعات یکی از لودهنده‎های معروف برنامه‎های موتورولا است. البته همانند با همیشه بایستی به دیده‎ی شک به آن‎ها بنگرید.

همان‎طور که می‎توانید مشاهده کنید، نسخه‎ی 2017 گوشی Moto X یک بدنه‎ی تمام فلزی (کامل شده با نوارهای الزامی آنتن)، یک حسگر اثرانگشت در نمای جلویی، یک فلاش ال‎ای‎دی در نمای جلو و سیستم دوربین دوگانه در عقب دارد. طراحی کلی این گوشی بسیار مشابه با چیزی است که در دو گوشی Moto G5 دیده بودیم.

گوشی (Moto X (2017 مجهز به سیستم روی چیپ میان‎رده‎ی اسنپ‎دراگون 625 کوالکام بوده که در داخل گوشی Moto Z Play هم استفاده شده است. به همراه این چیپ 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‎داخلی نیز دیده می‎شود گرچه ممکن است شاهد عرضه‎ی مدل‎های دیگر نیز باشیم. با توجه به این‎که گفته می‎شود مدل جدید گوشی Moto X از یک نمایشگر لمسی 5.5 اینچی بهره می‎برد، به نظر با گوشی بسیار مشابه با Z Play، جدا از وجود دوربین‎های دوگانه، روبرو هستیم.

در این تصاویر تاریخ عرضه‎ی این گوشی مشخص نیست.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال