مشخصات و تصویر جدید گوشی (Moto X (2017 منتشر شد

مدت زمانی است که شایعاتی در رابطه با گوشی (Moto X (2017 شنیده می‎شود و روز گذشته رندری از این گوشی به همراه مشخصات آن به بیرون درز پیدا کرد. براساس توئیتی که لودهنده‎ی معروف Roland Quandt منتشر کرده است، این گوشی شماره‎مدل XT-180x و کدرمزی “Sanders” را دارد. در قلب آن چیپست اسنپ‎دراگون 625 […]

مدت زمانی است که شایعاتی در رابطه با گوشی (Moto X (2017 شنیده می‎شود و روز گذشته رندری از این گوشی به همراه مشخصات آن به بیرون درز پیدا کرد. براساس توئیتی که لودهنده‎ی معروف Roland Quandt منتشر کرده است، این گوشی شماره‎مدل XT-180x و کدرمزی “Sanders” را دارد. در قلب آن چیپست اسنپ‎دراگون 625 مجهز به یک پردازنده‎ی هشت ‎هسته‎ای و پردازنده‎ی گرافیکی آدرنو 506 قرار می‎گیرد. این دستگاه از 3 یا 4 گیگابایت رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه‎داخلی بسته به مدل خریداری شده استفاده می‎کند و حداقل یکی از دو دوربین دوگانه در پشت 13 مگاپیکسلی است. با توجه به این مشخصات بایستی انتظار یک گوشی میان‎رده را داشته باشیم.

اطلاعات گوشی دیگری تحت عنوان “Albus” نیز توسط Quandt در توئیت دیگری مشخص شده است. این گوشی نیز دارای چیپست، رم و مقدار حافظه‎داخلی مشابه است. مشخصات آن با گوشی Moto Z Play یکی بوده ولی در پنل پشتی آن یک دوربین 12 مگاپیکسلی قرار گرفته است.

در رابطه با تصویر، بایستی به وجود سیستم دوربین‎ دوگانه در پشت اشاره کنیم که همانند با چیزی است که در سایر تصاویر دیده بودیم. خطوط آنتن هم‎چنین به همراه لوگوی موتورولا نمایان هستند و البته تا تایید رسمی این تصاویر باید نسبت به آن‎ها با دیده‎ی شک بنگریم.

معمولا بالا رفتن حجم اطلاعات و تصاویر به بیرون درز شده به معنای رونمایی قریب الوقوع یک گوشی است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال