گوشی Moto X 2017 مجهز به دوربین دوگانه و گواهینامه IP68 خواهد بود

ما شاهد درز اطلاعات زیادی در خصوص (Motorola Moto X (2017 به بیرون بوده‎ایم و حالا بهترین آن‎ها منتشر شده است. گوشی مورد نظر در ویدئویی به صورت رسمی به تصویر کشیده شده است که این ویدئو مشخصات و قابلیت‎های این گوشی را نشان می‎دهد. فردی که در جلسه‎ی معرفی این گوشی حضور داشته از […]

ما شاهد درز اطلاعات زیادی در خصوص (Motorola Moto X (2017 به بیرون بوده‎ایم و حالا بهترین آن‎ها منتشر شده است. گوشی مورد نظر در ویدئویی به صورت رسمی به تصویر کشیده شده است که این ویدئو مشخصات و قابلیت‎های این گوشی را نشان می‎دهد. فردی که در جلسه‎ی معرفی این گوشی حضور داشته از صندلی‎های عقب به صورت مخفیانه این ویدئو را ضبط کرده است. Moto X سری پرچم‎دار شرکت موتورولا تا سال گذشته بود تا این‎که سری گوشی‎های Moto Z جایگاه آن‎ها را گرفتند.

براساس اطلاعات نشان داده شده در این ویدئو، (Moto X (2017 مجهز به یک نمایشگر 5.5 اینچی است. در قلب آن چیپست به تازگی معرفی شده‎ی اسنپ‎دراگون 660 با یک پردازنده‎ی هشت هسته‎ای و پردازنده‎ی گرافیکی آدرنو 512 دیده می‎شود. رم نیز 4 گیگابایت است. در این ویدئو اشاره به استفاده از یک دوربین هوشمند و ادغام هوش‎‌مصنوعی در این گوشی می‎شود. احتمال این وجود دارد که منظور از این AI دستیار صوتی آمازون یعنی الکسا باشد که گفته شده بود امسال جزو قابلیت‎های بومی گوشی‎های موتورولا خواهد بود. دوربین هوشمند نیز می‎تواند به سیستم دوربین دوگانه اشاره کند که در پنل پشتی این دستگاه قرار گرفته است.

سری 2017 گوشی Moto X به جای استفاده از روکش نانوی P2i همیشگی که گوشی‎های موتورولا را از ریزش آب و بارش سبک باران محافظت می‎کند دارای گواهینامه‎ی IP68 است. به عبارت دیگر این گوشی را تقریبا تا عمق 5 فوتی به مدت 30 دقیقه می‎توان بدون این‎که به آن آسیبی وارد کند، فرو برد. باتری سلولی با گنجایش 3800 میلی‎آمپرساعت با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Turbo Charging است.

ظاهرا این ویدئو از اتاق کنفرانس شرکت لنوو گرفته شده است و حضور آن نشان می‎دهد که با رونمایی از این گوشی فاصله‎ی چندانی نداریم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال