MWC 2015: موتورولا Moto E 2015 معرفی شد

جدیدترین گوشی شرکت موتورولا در رویداد MWC معرفی شد و با قیمت مناسبی که دارد می‌تواند مورد توجه بسیاری از افراد قرار بگیرد. Moto E 2015 که با داشتن 4.5 اینچ صفحه نمایش و اندروید لالی پاپ بسیار زیبا به نظر می‌رسد هم اکنون با قیمت 149 دلار در فروشگاه‌های کشور آمریکا برای فروش قرار گرفته است. نگاهی متخصر به این محصول می‌اندازیم.

جدیدترین گوشی شرکت موتورولا در رویداد MWC معرفی شد و با قیمت مناسبی که دارد می‌تواند مورد توجه بسیاری از افراد قرار بگیرد. Moto E 2015 که با داشتن  صفحه نمایش 4.5 اینچی و اندروید لالی پاپ بسیار زیبا به نظر می‌رسد هم اکنون با قیمت 149 دلار در فروشگاه‌های کشور آمریکا برای فروش قرار گرفته است. نگاهی متخصر به این محصول می‌اندازیم.

موتورولا

طراحی و صفحه نمایش

در طراحی گوشی نسبت به نسخه‌ی قدیمی‌تر آن تفاوت زیادی مشاهده نمی شود. نوار مخصوص تهیه شده که دور گوشی مشاهده می‌کنید قابل تعویض می‌باشد. پس اگر رنگ پریدگی در کناره‌های این گوشی مشاهده کردید این نوار با رنگ دلخواه شما قابل تعویض است.

تغییر دیگری که در نسخه‌ی جدید Moto E قابل مشاهده است سایز صفحه نمایش می‌باشد که 0.2 اینچ افزایش داشته است. این صفحه نمایش با رزولوشن 540x 960 و تراکم پیکسلی 245 پیکسل در اینچ بسیار ضعیف عمل کرده ولی نسبت به قیمت دستگاه می‌توان از ضعیف بودن آن گذشت. البته رنگ‌های نمایش داده شده در این گوشی بسیار زنده و واقعی به نظر می‌رسند.

موتورولا

عملکرد گوشی و اتصالات 

دو نسخه از گوشی در آمریکا عرضه می‌شود. نسخه‌ی اول آن که دارای قابلیت اتصال 4G LTE بوده 149 دلار قیمت دارد. چیپست اسنپدراگون 410 هسته‌ی مرکزی گوشی را تشکیل می‌دهد. نسخه‌ی دیگر این گوشی که فاقد قابلیت اتصال 4G می‌باشد دارای یک چیپست اسنپدراگون 200 بوده و مدلی قدیمی محسوب می‌شود.  هر دو مدل دارای یک گیگابایت رم بوده، حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایتی و پشتیبانی از درگاه کارت حافظه‌ی میکرو SD از دیگر ویژگی‌های گوشی ارزان قیمت موتورولا است. اندروید آبنبات چوبی قرار گرفته در این گوشی به خوبی شیرینی آبنبات را به شما منتقل می‌کند چرا که با کمتر مشکلی با سیستم عامل این گوشی هوشمند مواجه می‌شوید.

موتورولا

دوربین

Moto E 2015 دارای سنسور 5 مگاپیکسلی و دیافراگم f/2.2 به همراه فلش برای دوربین اصلی می‌باشد. این دوربین قابلیت ضبط تصاویر را با کیفیت 720p دارد. از ویژگی‌های دیگر دوربین می‌توان به قابلیت عکسبرداری HDR و پاناروما اشاره کرد. دوربین تعبیه شده در جلوی گوشی با کیفیت VGA قطعا نمی‌تواند انتظارات شما را برآورده کند.

همانطور که گفته شد این گوشی با قیمت 149 دلار در آمریکا برای فروش قرار داده شده و به زودی برای بقیه‌ی مناطق نیز عرضه ‌می‌شود.

موتورولا

موتورولا

موتورولا

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال