پرچمدار جدید موتورولا نمایشگری 5.2 اینچی با وضوح QHD خواهد داشت

موتورولا سخت در تلاش است تا اطلاعاتی را از پرچمدار آینده‌ی خود به بیرون منتشر نکند اما تلاش موتورولا کافی نبوده چرا که امروز اطلاعات زیادی از پرچمدار آینده‌ی این شرکت لو رفت. بر اساس تصویر منتشر شده، موتورولا از صفحه نمایشی 5.2 اینچی با وضوح QHD در پرچمدار آینده‌ی خود Moto X 2015 استفاده […]

موتورولا سخت در تلاش است تا اطلاعاتی را از پرچمدار آینده‌ی خود به بیرون منتشر نکند اما تلاش موتورولا کافی نبوده چرا که امروز اطلاعات زیادی از پرچمدار آینده‌ی این شرکت لو رفت. بر اساس تصویر منتشر شده، موتورولا از صفحه نمایشی 5.2 اینچی با وضوح QHD در پرچمدار آینده‌ی خود Moto X 2015 استفاده می‌کند. با توجه به مشخصات لو رفته‌ی این گوشی، موتورولا قصد دارد تا با پرچمداران کمپانی‌های ال جی و سامسونگ رقابت سختی را داشته باشد.

پرچمدار آینده‌ی موتورولا دارای رزولوشن 1440x 2560 برای نمایشگر 5.2 اینچی AMOLED خود خواهد بود. در زیر قاب گوشی، چیپست 64 بیتی اسنپدراگون 810 قرار گرفته که به همراه 4 گیگابایت رم قصد دارد بهترین عملکرد ممکن را داشته باشد.

سخت افزار قدرت‌مند Moto X 2015 به راحتی توانایی اجرای جدیدترین سیستم عامل گوگل یعنی اندروید 5.1 را دارا است. دو سنسور 16 و 5 مگاپیسلکی نیز برای دوربین اصلی و جلوی گوشی انتخاب شده‌اند. موتورولا برای ذخیره کردن اطلاعات نیز دو حافظه‌ی 32 و 64 گیگابایتی را برای این گوشی در نظر گرفته. گفته می‌شود باتری با ظرفیت 3280 میلی آمپر در زیر قاب این گوشی تعبیه شده است.

هنوز اطلاعاتی از تاریخ معرفی یا عرضه ی این گوشی در دسترس نیست. حتی نمی‌توان در مورد قیمت آن هم صحبتی را کرد. فعلا باید منتظر اعلام رسمی موتورولا و رونمایی از پرچمدار جدید این شرکت باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال