گوشی هوشمند موتو زد پلی نیز گواهینامه TENAA را دریافت کرد

به تازگی تصاویر جدیدی از گوشی Moto Z Play شرکت موتورولا در رسانه‌های خبری منتشر شده است. در یکی از این تصاویر که البته روزهای گذشته شاهد آن بودیم بر روی بدنه این گوشی سوکت مربوط به جک 3.5 میلی‌متری صدا دیده می‌شود. حال آن که بر روی دیگر مدل‌های موتو زد چنین موردی قابل مشاهده […]

به تازگی تصاویر جدیدی از گوشی Moto Z Play شرکت موتورولا در رسانه‌های خبری منتشر شده است. در یکی از این تصاویر که البته روزهای گذشته شاهد آن بودیم بر روی بدنه این گوشی سوکت مربوط به جک 3.5 میلی‌متری صدا دیده می‌شود. حال آن که بر روی دیگر مدل‌های موتو زد چنین موردی قابل مشاهده نمی‌باشد. از طرفی اطلاعات دیگری نیز از این گوشی از طریق وب‌سایت آنتوتو منتشر شد.

اما امروز اطلاعات دیگری از گوشی موتو زد پلی در وب‌سایت رگولاتوری چینی تنا منتشر شد. این گوشی که با کد XT1635-03 شناخته می‌شود دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی از نوع AMOLED  بوده و دقت تصویر آن برابر با 1080 × 1920 پیکسل است. در درون این گوشی تراشه اسنپدراگون 625 کوالکام که یک چیپ هشت هسته‌ای به حساب می‌آید به همراه واحد گرافیکی آدرنو 506 وظیفه محاسبات پردازشی را بر عهده دارند. از طرفی میزان حافظه رم این گوشی نیز برابر با سه گیگابایت بوده و میزان حافظه داخلی آن نیز 64 گیگابایت در نظر گرفته شده است. علاوه بر آن میزان حافظه داخلی آن نیز از طریق شیار کارت حافظه جانبی قابل افزایش خواهد بود.

دوربین اصلی این گوشی دارای حسگری با دقت 16 مگاپیکسل بوده و دوربین سلفی آن نیز 5 مگاپیکسلی است. به احتمال بسیار زیاد این گوشی هوشمند به یک باتری با ظرفیت 3300 یا 3510 میلی‌آمپر ساعت مجهز خواهد شد و 6.99 میلی‌متر ضخامت خواهد داشت. موتو زد پلی موتورولا گوشی باریکی بوده و در دو نسخه مشکی و سفید به فروش خواهد رسید.

همانند همیشه سازمان تنا چهار تصویر را از گوشی مورد نظر خود منتشر می‌کند که در بخش زیر شاهد آن هستید. علاوه بر آن اطلاعات و اسناد منتشر شده از سوی وب‌‌سایت گروه استاندارد بلوتوث و همچنین FCC نیز قابل مشاهده می‌باشد:

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال