موتورولا به زودی اندروید 5.1 را برای Moto X 2014 منتشر می‌کند

کمپانی موتورولا برای پرچمداران خود سنگ تمام گذاشته و در اسرع وقت آن ها را به جدیدترین سیستم عامل گوگل آپدیت کرده است. هر دو نسخه‌ی Moto x که شمال نسخه‌های 2013 و 2014 می‌شود آپدیت اندروید لالی‌پاپ را دریافت کردند. حال، گزارش‌های جدیدتر حاکی از این است که موتورولا در حال آزمایش اندروید 5.1 برای Moto X 2014 می‌باشد.

موتورولا برای پرچمداران خود سنگ تمام گذاشته و در اسرع وقت آن ها را به جدیدترین سیستم عامل گوگل آپدیت کرده است. هر دو نسخه‌ی Moto x که شامل نسخه‌های 2013 و 2014 می‌شود آپدیت اندروید لالی‌پاپ را دریافت کردند. حال، گزارش‌های جدید حاکی از این است که موتورولا در حال آزمایش اندروید 5.1 برای Moto X 2014 می‌باشد.

اندروید لالی‌پاپ نسخه‌ی 23.1.28 در حالی بر روی جدیدترین پرچمدار موتورولا تست می‌شود که بهبود در مقدار نویز تصویر برداری دوربین اصلی و همچنین بهبود قابلیت Viewfinder دوربین جلو از ویژگی‌های این آپدیت می‌باشد.

یکی دیگر از تغییرات ایجاد شده بر روی گوشی، قابلیت حفاظتی دستگاه می‌باشد. همانطور که می‌دانید گوگل بر روی جدیدترین سیستم عامل خود قابلیت محافظت پیشرفته از آن را در صورت دزدیده یا گم شدن قرار داده. با این قابلیت، کاربر می‌تواند تا هنگامی که وارد اکانت گوگل خود نشده گوشی دزدیده شده را قفل کند و حتی Reset Factory هم باعث باز شدن قفل گوشی نمی‌شود.

علاوه‌بر ویژگی‌های ذکر شده، بهبود بخش امنیتی دستگاه و رفع مشکلات و باگ‌های گوشی از دیگر ویژگی‌های اندروید 5.1 می‌باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال