MSI نسخه ی استاندارد از کارت گرافیک Radeon R5 230 را عرضه کرد

MSI نهایتا نسخه ی استاندارد و کامل از کارت گرافیک Radeon R5 230 را با نام تجاری R5230-1GD3H  آماده ی عرضه کرد. سیستم خنک کنندگی این کارت گرافیک که با رنگ قرمز پوشیده شده است بسیار ساده بوده و تنها از یک هیت سینک جهت بیرون دادن و کنترل هوای گرم استفاده شده است. حجم حافظه […]

MSI نهایتا نسخه ی استاندارد و کامل از کارت گرافیک Radeon R5 230 را با نام تجاری R5230-1GD3H  آماده ی عرضه کرد. سیستم خنک کنندگی این کارت گرافیک که با رنگ قرمز پوشیده شده است بسیار ساده بوده و تنها از یک هیت سینک جهت بیرون دادن و کنترل هوای گرم استفاده شده است.

حجم حافظه ی گرافیکی این کارت گرافیک برابر با 1 گیگابایت و از نوع DDR3 بوده و دارای خروجی های تصویر dual-link DVI، پورت HDMI 1.4a و یک پورت D-Sub می باشد. با اینکه این کارت گرافیک شاید یکی از Entry-Level یا سطح پایین ترین کارت های گرافیک بازار باشد اما با آخرین تکنولوژی های روز ساخته شده است و بر پایه ی سیلیکون های 28 نانومتری ساخته شده است.

اما اگر به مشخصات سخت افزاری کارت گرافیک Radeon R5 230 دقت کنیم، متوجه خواهیم شد که با کارتی ساده و در عین حال توانمند رو به رو هستیم. تعداد پردازنده ی Stream این کارت برابر با 160 واحد بوده و کلاک هسته ی آن و سرعت حافظه ی آن به ترتیب برابر با 625 مگاهرتز و 1 گیگاهرتز می باشد. همچنین این کارت گرافیک از  پهنای باند 64 بیتی استفاده می کند، پس نباید توقع Memory Bandwidth بالایی از این کارت را داشته باشید.

البته این کارت گرافیک بسیار ارازن قیمت بوده و برای اجرا بازی های قدیمی تر با رزولوشن 720×1280 بسیار مناسب می باشد. پس اگر به دنبال کارت گرافیکی قدرتمند برای اجرای بازی های قدیمی می باشید، پیشنهاد میکنیم این کارت جدید را که کمتر از 50 دلار قیمت دارد تهیه کنید!

در ادامه می توانید تصاویر بیشتری را از این کارت گرافیک مشاهده نمایید.

msi Radeon R5 230 2 msi Radeon R5 230 3 msi Radeon R5 230 1

لینک کوتاه | منبع : Techpowerup

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال