MSI اولین مادربورد AMD را با پورت فوق‌ سریع USB 3.1 معرفی کرد

روز گذشته، شرکت MSI با افتخار اولین مادربورد AMD جهان با پورت فوق‌سریع USB 3.1 را با نام 970A SLI Krait Edition با رنگ مشکی-سفید معرفی نمود تا اولین کمپانی‌ای باشد که توجه علاقه‌مندان به محصولات AMD را با وجود این پورت‌ها، به خود جلب کند. این پورت‌های فوق‌ سریع که 2 عدد از آنها در […]

روز گذشته، شرکت MSI با افتخار اولین مادربورد AMD جهان با پورت فوق‌سریع USB 3.1 را با نام 970A SLI Krait Edition با رنگ مشکی-سفید معرفی نمود تا اولین کمپانی‌ای باشد که توجه علاقه‌مندان به محصولات AMD را با وجود این پورت‌ها، به خود جلب کند.

این پورت‌های فوق‌ سریع که 2 عدد از آنها در قسمت پشتی این مادربورد قرار گرفته، بیش از 2 برابر سریع‌تر از پورت USB 3.0 عمل کرده و با تمامی رابط‌های USB 3.0 و USB 2.0 سازگاری کامل دارند. در این کنار این موارد، به کارگیری پورت‌های پرسرعت Gigabit LAN، پشتیبانی از تکنولوژی‌های Nvidia SLI و AMD CrossFire و استاندارد نظامی 4 (Military Class 4)، سبب شده تا مادربورد 970A SLI Krait Edition به محصولی فوق‌العاده برای کسانی باشد که سراغ پردازنده‌های شرکت AMD می‌روند. مدیر ارشد MSI اعلام کرده که این محصول با بهینه‌سازی‌های زیادی همراه بوده و یکی از برترین مادربوردهای شرکت AMD و با مشخصات فنی متفاوتی نسبت به سایر محصولات به حساب می‌آید و بدون شک، می‌تواند علاقه‌مندان را شگفت‌زده کند.

MSI Announces First AMD Motherboard with USB 3.1, the 970A SLI Krait Edition 2 MSI Announces First AMD Motherboard with USB 3.1, the 970A SLI Krait Edition 3 MSI Announces First AMD Motherboard with USB 3.1, the 970A SLI Krait Edition 4

جالب است بدانید که پورت‌های USB 3.1 با توانایی انتقال اطلاعات با سرعت 10Gbit/s، دو برابر پورت‌های USB 3.0 و 20 برابر پورت‌های USB 2.0 سرعت داشته و حتی می‌توانند اطلاعات را سریع‌تر از SATA III انتقال دهند!

شرکت MSI تمام بهینه‌سازی‌های لازم برای استفاده‌ی همزمان از چندین کارت گرافیک را به صورت همزمان فراهم آورده و محل قرارگیری کارت‌ها را طوری تنظیم کرده که هوا به خوبی در میان کارت‌ها جریان داشته باشد. این موضوع سبب می‌شود تا نگرانی‌های مربوط به دمای بالای کارت‌ها دیگر وجود نداشته باشد.

شاید برای شما نیز سوال باشد که منظور از Krait Edition چیست. باید بدانید که این سری Krait، سری محصولات مشکی و سفید رنگ شرکت MSI هستند که در کنار ظاهری بسیار زیبا، امکانات و ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که این محصولات را از ساخته‌های دیگر متمایز می‌کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال