رونمایی MSI از مادربورد میان‌رده 970A-G43 Plus socket AM3+ برای گیمرها

به قدری بازار پردازنده‌های اینتل و مادربوردهای مخصوص به آن داغ است که شاید کمتر کسی به یاد مادربوردهای مبتنی بر پردازنده‌های AMD باشد. با این حال شرکت MSI سعی کرده تا محصولی متفاوت را همراه با سوکت +AM3 برای پردازنده‌های سری FX شرکت AMD عرضه نماید، محصولی متفاوت که قیمتی کمتر از 100 دلار […]

به قدری بازار پردازنده‌های اینتل و مادربوردهای مخصوص به آن داغ است که شاید کمتر کسی به یاد مادربوردهای مبتنی بر پردازنده‌های AMD باشد. با این حال شرکت MSI سعی کرده تا محصولی متفاوت را همراه با سوکت +AM3 برای پردازنده‌های سری FX شرکت AMD عرضه نماید، محصولی متفاوت که قیمتی کمتر از 100 دلار داشته و مخصوص گیمرها نیز طراحی شده است.

این مادربورد قادر خواهد بود تا از پردازنده‌هایی با مصرف برق حداکثر 125 وات پشتیبانی نماید و بر اساس چیپست SB950 شرکت AMD نیز طراحی شده است. تامین برق نیز از طریق دو اتصال‌دهنده 24-پین ATX و 8-پین EPS انجام می‌گردد و مدار برق مادربورد برای پردازنده نیز به صورت 1+4 فازه می‌باشد. از کنار هم قرار گرفتن 4 اسلات رم DDR3 با پشتیبانی از مجموع 32 گیگابایت و حداکثر فرکانس 2133 مگاهرتز و پردازنده نیز می‌توان به عملکرد بسیار خوب این محصول در این زمینه پی برد.

MSI Intros 970A-G43 Plus Socket AM3+ Motherboard 2

اسلات‌های توسعه گوناگونی بر روی این مادربورد جدید قرار دارند که پر سرعت‌ترین آنها، PCI-Express 2.0 x16 می‌باشد. البته شاید در نگاه اول کمی عجیب به نظر برسد که سازندگان از نسل سوم این اسلات‌ها بر روی این مادربورد استفاده نکرده‌اند، اما باید بگوییم که برای یک محصول میان‌رده، این مورد نمی‌تواند اهمیت آن‌چنان زیادی داشته باشد و شاید نبود نسل سوم این اسلات توسعه، آنقدر‌ها هم اهمیت نداشته باشد.

البته باید از توان بالای این مادربورد بر خلاف میان‌رده بودن آن متوجه شده باشید که با محصولی قدرتمند روبه‌رو هستیم. به همین جهت، دو پورت پر سرعت USB 3.1 (با قابلیت انتقال اطلاعات با حداکثر سرعت 10Gb/s)، دو پورت USB 3.0، چندین پورت USB 2.0، کنترلر شبکه‌ی Realtek و تکنولوژی صدای 8-کاناله Realtek ALC892، از ویژگی‌های مهم و اصلی این محصول جدید به حساب می‌آیند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال