گلکسی نوت 7 سامسونگ احتمالا با باتری 3600 میلی‌آمپرساعتی در دوازدهم مردادماه رونمایی می‌شود

در چند روز اخیر، خبرهای منتشر شده حاکی از این بودند که شرکت سامسونگ باتری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپری را برای فبلت آینده‌ی خود، گلکسی نوت 7، آماده کرده و می‌خواهد چنین ظرفیتی را در این گوشی به کار گیرد. در صورتی که این خبر درست باشد، افزایش 33 درصدی ظرفیت باتری نسبت به گلکسی […]

در چند روز اخیر، خبرهای منتشر شده حاکی از این بودند که شرکت سامسونگ باتری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپری را برای فبلت آینده‌ی خود، گلکسی نوت 7، آماده کرده و می‌خواهد چنین ظرفیتی را در این گوشی به کار گیرد. در صورتی که این خبر درست باشد، افزایش 33 درصدی ظرفیت باتری نسبت به گلکسی نوت 5 را شاهد خواهیم بود. حال گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ چنین قصدی را نداشته و تنها باتری با ظرفیت 3600 میلی‌آمپر را در گلکسی نوت 7 به کار خواهد گرفت.

Eldar Murtazin، وبلاگ‌نویس مطرح روس که سابقه‌ی خوبی در فاش کردن مشخصات گوشی‌های‌هوشمند دارد این خبر را منتشر کرده است. براساس گفته‌های وی، باتری 3600 میلی‌آمپری گلکسی نوت 7 همچنان می‌تواند تا بیش از 20 ساعت به طور مداوم و در شرایط نور حداکثری نمایشگر، ویدئو پخش کند و فراموش نکنید که گلکسی نوت 7 احتمالا نمایشگر غول‌پیکر 5.7 اینچی خواهد داشت.

از دیگر اطلاعاتی که این وبلاگ‌نویس روس مطرح کرده، تاریخ معرفی رسمی گوشی بوده که به گفته‌ی او، دوازدهم مرداد ماه می‌توان اطلاعات کاملی را از گلکسی نوت 7 دریافت کرد چراکه این گوشی، در تاریخ مذکور به صورت رسمی معرفی می‌شود. در این تاریخ می‌توان فهمید که آیا گلکسی نوت 7، اولین سری نوت شرکت سامسونگ خواهد بود که گواهی‌نامه‌ی IP68 را دریافت می‌کند یا خیر. با این‌ حال، زمان زیادی تا معرفی گلکسی نوت 7 باقی نمانده اما قطعا چندین بار دیگر نیز اطلاعات جدیدی از این گوشی فاش خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال