با بهترین قابلیت‌های پرچم‌دار جدید ال‌جی آشنا شوید؛ LG G5

تقریبا در هر سال در کنگره‌ی جهانی بارسلونا این سامسونگ است که توجه همگان را به خود جلب کرده و به دیگر شرکت‌ها اجازه نمی‌دهد تا در این رویداد قدرت‌نمایی کنند. سامسونگ هر ساله در این رویداد از جدیدترین پرچم‌دار خود رونمایی می‌کند و نمی‌توان سالی را به یاد آورد که سامسونگ نقش مهمی در این […]

تقریبا در هر سال در کنگره‌ی جهانی بارسلونا این سامسونگ است که توجه همگان را به خود جلب کرده و به دیگر شرکت‌ها اجازه نمی‌دهد تا در این رویداد قدرت‌نمایی کنند. سامسونگ هر ساله در این رویداد از جدیدترین پرچم‌دار خود رونمایی می‌کند و نمی‌توان سالی را به یاد آورد که سامسونگ نقش مهمی در این کنگره نداشته باشد. به‌هر‌حال اگر بخواهیم نام شرکتی دیگر را در این رویداد نام ببریم که ارزش جلب توجه کاربران را داشته باشد ال‌جی است چرا که این شرکت کره‌ای امسال توانسته با معرفی جدیدترین پرچم‌دار خود LG G5 و قابلیت‌هایی بسیار جالبی که در آن گنجانده رقیبی قدرت‌مند برای گلکسی اس 7 سامسونگ بشود.

ال‌جی جی 5 با داشتن ویژگی‌های جدید و انقلابی فاصله‌ی زیادی را با پرچم‌دار قبلی شرکت ال‌جی گرفته است. به همین دلیل سعی کردیم تا مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در ال‌جی جی 5 تعبیه شده را برای شما در این مقاله بنویسیم.

بدنه‌ای فلزی

در گذشته اکثر گوشی‌های شرکت ال‌جی از پلاستیک ساخته می‌شدند و بدنه‌ای پلاستیکی داشند تا این‌که ال‌جی در V10 جنس بدنه‌ی گوشی را بهبود بخشید. حال در جدیدترین پرچم‌دار این شرکت شاهد بدنه‌ای فلزی هستیم که به ظاهر گوشی رنگ و لعاب خوبی بخشیده است. سامسونگ نیز تقریبا همین رویه را پیش گرفت؛‌ آن‌ها قبل از معرفی گلکسی اس 6 تمامی گوشی‌های خود را با بدنه‌ای پلاستیکی عرضه می‌کردند و نهایتا در گلکسی اس 6 شاهد بدنه‌ای فلزی بودیم.

ال‌جی جی 5 با داشتن بدنه‌ای تمام فلزی خود را رقیب قدرت‌مندی برای گوشی‌های دیگر شرکت‌ها همچون آیفون 6 اس اپل و گلکسی اس 7 سامسونگ معرفی کرده است. ال‌جی سخت مصمم است تا در با این گوشی فروش بسیار خوبی را به دست آورد و بار پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در بازار گوشی‌های هوشمند داشته باشد.

باتری قابل تعویض

صحبت از سامسونگ و اپل شد و نتوانستیم در مورد باتری قابل تعویض ال‌جی جی 5 صحبت کنیم. هیچ‌کدام از پرچم‌داران فعلی اپل و سامسونگ باتری قابل تعویض ندارند اما ال‌جی در پرچم‌دار فلزی خود به بهترین شکل ممکن این قابلیت را در گوشی گنجانده تا کاربران هیچ‌وقت نگران به اتمام رسیدن باتری خود نباشند.

ال‌جی برای پرچم‌دار خود باتری با ظرفیت 2800 میلی آمپر قرار داده است. اگر شما هم از جمله کسانی هستید که مصرف زیادی با گوشی هوشمند خود دارید باید به شما بگوییم که تنها در عرض چند ثانیه می‌توانید باتری این گوشی را تعویض کنید. ال‌جی باتری G5 را همچون خشاب اسلحه به راحتی قابل تعویض قرار داده به طوری‌که در قسمت پایینی گوشی‌ می‌توانید باتری گوشی را بیرون آورده و باتری جدیدی را جایگزین کنید.

با بهترین قابلیت‌های پرچم‌دار جدید ال‌جی آشنا شوید؛ LG G5

درگاه افزایشی

این ویژگی را تنها و تنها در جدیدترین پرچم‌دار ال‌جی مشاهده خواهید کرد چرا که هیچ‌کدام از گوشی‌های فعلی بازار دارای این ویژگی نیستند. ال‌جی در G5 قابلیتی جدید اضافه کرده که بر طبق آن می‌توانید لوازم جانبی به خصوصی را در درگاه افزایشی گوشی قرار دهید. بنابراین گوشی شما طی یک چشم به هم زدن به راحتی تبدیل به گوشی بسیار پیشرفته‌تری خواهد شد.

ال‌جی تاکنون 2 وسیله‌ی جانبی را برای این درگاه معرفی کرده است. اولین وسیله CAM Plus نام دارد که با آن می‌توانید به بهبود کیفیت تصویر بردای گوشی کمک به‌سزایی کنید. برای مثال CAM Plus دارای دکمه‌ی فیزیکی شاتر دوربین بوده و قابلیت‌هایی همچون فوکس اتوماتیک و کنترل راحت‌تر بر روی DSLR را برای شما فراهم می‌کند. این وسیله باتری مجزای 1200 میلی آمپری را نیز با خود حمل می‌کند.

یکی دیگر از وسایل جانبی که برای درگاه افزایشی ال‌جی G5 معرفی شد Hi-Fi Plus نام گرفت. با وصل کردن این وسیله به گوشی خود، کیفیت اسپیکر گوشی بسیار بالاتر خواهد رفت و می‌توانید فایل‌های صوتی 32 بیتی با کیفیت 384 KHZ را پخش کنید.

قدرت

نگاهی به قدرت‌ فنی ال‌جی جی 5 نیز می‌اندازیم. در واقع مشخصات فنی جدیدترین پرچم‌دار ال‌جی همان مشخصاتی است که انتظار می‌رود پرچم‌داران سال 2016 آن را با خود حمل کنند. ال‌جی جی 5 دارای چیپست 64 بیتی اسنپ‌دراگون 820 بوده که این چیپست از چهار پردازنده‌ی قدرت‌مند نیز پشتیبانی می‌کند. 4 گیگابایت رم در این گوشی گنجانده شده و اندروید 6 نیز وظیفه‌ی اجرای برنامه‌ها و بازی‌های مختلف را برعهده گرفته است.

علاوه‌بر مشخصات ذکر شده، ال‌جی جی 5 دارای نمایشگری 5.3 اینچی QHD بوده که این نمایشگر دارای تراکم پیکسلی 554 پیکسل در اینچ نیز است.

لوازم جانبی ال‌جی جی 5

ال‌جی جی 5 قطعا هنگام عرضه شدن به تنهایی وارد بازار نخواهد شد چراکه ال‌جی علاوه بر لوازمی که برای درگاه افزایشی گوشی تعبیه کرده، لوازم جانبی دیگری را نیز به همراه جی 5 عرضه خواهد کرد. با این لوازم می‌توانید تجربه‌ای متفاوت‌ از یک گوشی‌هوشمند را داشته و هر روز از داشتن تکنولوژی روز لذت ببرید.

از جمله لوازمی که ال‌جی قصد دارد همزمان با عرضه‌ی جی 5 آن‌ها را وارد بازار کند می‌توان به دوربین 360 درجه‌ای 360 CAM اشاره کرد. با این دوربین می‌توانید تصاویر را با زاویه‌ی 360 درجه ضبط کنید تا هنگام استفاده از واقعیت مجازی 360 VR بدون هیچ‌گونه مشکلی به تماشای ویدئوی‌های ذخیره شده‌ی خود بپردازید. بله ال‌جی نیز همزمان با این گوشی هدست واقعیت مجازی خود را عرضه خواهد کرد.

کنترل هوشمند نیز یکی دیگر از این وسایل خواهد بود. با این کنترل می‌توانید هواپیماهای بدون سرنشین مخصوص طراحی شده‌ی ال‌جی را بر روی نمایشگر گوشی خود مشاهده کرده و در دسترس بگیرید. Rolling Bot نیز ربات توپی فوق‌العاده‌ است که با داشتن سنسوری 8 مگاپیکسلی می‌تواند تصاویر بسیار جالبی را برای شما ضبط کرده و به نمایش بگذارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال