تصاویر جدیدی از گوشی‌هوشمند معرفی‌نشده Meizu M1E لو رفتند

به تازگی تصاویری مرموز از گوشی جدید شرکت میزو در رسانه‌های خبری منتشر شده است. با توجه به این سری از تصاویری انتشار یافته، نام این گوشی M1E خواهد بود و اسم مدل آن نیز A680M نام خواهد داشت. مطمئنا خواندن هر دو نام درست و صحیح خواهد بود. زیرا نام اول براساس اسم سیستم عامل این گوشی و […]

به تازگی تصاویری مرموز از گوشی جدید شرکت میزو در رسانه‌های خبری منتشر شده است. با توجه به این سری از تصاویری انتشار یافته، نام این گوشی M1E خواهد بود و اسم مدل آن نیز A680M نام خواهد داشت. مطمئنا خواندن هر دو نام درست و صحیح خواهد بود. زیرا نام اول براساس اسم سیستم عامل این گوشی و نام دوم نیز که در بخش پشتی گوشی حک شده است، مربوط به اسم مدل تولیدی این گوشی می‌باشد.

از نظر ظاهری باید گفت که با مشاهده این گوشی هوشمند جدید به سادگی آن را با گوشی تازه معرفی شده m3s شرکت میزو اشتباه خواهید گرفت. اما از این رو که این گوشی از تمامی قاعده‌های مربوط به زبان طراحی میزو تبعیت می‌کند، با یک نگاه دقیق دیگر از نزدیک به گوشی متوجه خواهید شد که این تصاویر مسلما مربوط به یکی از گوشی‌های جدید این شرکت است.

همان طور که قبلا به آن اشاره شد طرح پشتی گوشی به صورتی آشکار هر کاربری را به یاد نسخه MX6 میزو یا گوشی Pro 6 این شرکت خواهند انداخت. این موضوع از طراحی لنز دوربین اصلی و همچنین فلاش LED این گوشی که دایره‌ای شکل هستند سرچشمه خواهد گرفت. گرچه این دو مدل از گوشی‌ها دارای خطوط آنتن منحنی‌تری نسبت به این گوشی جدید هستند. دیگر مدل‌ها مانند m3 note و Pro 5 میزو از چنین طراحی مشابهی در زمینه خطوط آنتن بهره‌مند هستند اما با این حال شکل و طراحی فلاش LED پشتی گوشی به صورت بیضی شکل است. بخش جلویی این گوشی جدید تقربیا فاقد هر گونه نشان خاصی بوده و از این رو دوباره بیشتر ما را به یاد گوشی m3s میزو خواهند انداخت. گرچه گوشی جدید M1E میزو در بخش تحتانی خود از سوکت جک 3.5 میلی‌متر صدا بهره می‌برد و این در حالی است که این مورد در m3s بر روی بخش فوقانی گوشی قرار گرفته بود.

با این وجود بهتر است بدانید که دو تصویر خاص مربوط به این گوشی جدید وجود دارد که از نظر مشخصات فنی یکدیگر را تایید نخواهند کرد. در حقیقت یکی از این نسخه‌ها دارای تراشه MT 6755 شرکت مدیاتک بوده که البته با نام هلیو پی10 نیز شناخته می‌شود. نمایشگر این نسخه دارای ابعادی برابر با 5.5 اینچ بوده و از دقت تصویر 1080p پشتیبانی خواهد کرد. میزان حافظه رم آن نیز سه گیگابایت خواهد بود. این در حالی است که در تصویر دیگر نشان می‌دهد این گوشی از نسخه 5.2.1 رابط کاربری Flyme به طور پیشفرض استفاده خواهد کرد. در کنار آن نسخه 5.1.1 سیستم عامل اندروید موسوم به لالی‌پاپ بر روی این گوشی به اجرا در خواهد آمد. علاوه بر آن در آن تصویر به ویژگی جدید این شرکت مربوط به کلید هوم گوشی با نام mTouch نیز تاکید شده است. قابلیتی که در آن فناوری حسگر تشخیص دهنده اثر انگشت با جسجرهای مربوط به فشردن کلید یکپارچه شده‌اند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال