دستگاه جدید و مرموز سامسونگ موفق به کسب امتیاز 95,972 در نرم‌افزار AnTuTu شده است! (بروز شد – اطلاعات منتشر شده صحیح نیست!)

به تازگی یک دستگاه جدید شرکت سامسونگ موفق شده تا در نرم‌افزار بنچمارکینگ AnTuTu، به امتیاز بالای 95,972 دست پیدا کند، بی‌آنکه نام آن مشخص باشد. تنها اطلاعاتی که در مورد این محصول جدید منتشر شده، شماره‌ی مدل آن می‌باشد. از آنجایی که پیشتر اخباری در مورد کسب امتیاز 69,702 توسط گلکسی نوت 5 منتشر شده بود، […]

به تازگی یک دستگاه جدید شرکت سامسونگ موفق شده تا در نرم‌افزار بنچمارکینگ AnTuTu، به امتیاز بالای 95,972 دست پیدا کند، بی‌آنکه نام آن مشخص باشد. تنها اطلاعاتی که در مورد این محصول جدید منتشر شده، شماره‌ی مدل آن می‌باشد. از آنجایی که پیشتر اخباری در مورد کسب امتیاز 69,702 توسط گلکسی نوت 5 منتشر شده بود، می‌توانیم مطمئن شد که SM-8508S (دستگاه مرموز سامسونگ)، شماره‌ی مدل گوشی +Galaxy S6 edge نباشد. و اگر اینطور است، نام محصول قدرتمند سامسونگ، چه می‌تواند باشد؟

اما ما حدس می‌زنیم که احتمالا این امتیاز مربوط به گوشی Samsung Galaxy S7 باشد که توانسته چنین امتیاز بالایی را ثبت نماید. البته ما اطلاعاتی موثق در مورد سیستم جدید “Agile” کمپانی سامسونگ نیز در دست داریم که این امکان را به مهندسین کره‌ای این شرکت می‌دهد تا در ماه دسامبر، یک پرچم‌دار جدید معرفی کنند اما بعید به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد نداشته باشد انقدر زود، از پرچم‌دار جدیدش رونمایی کند. همچنین گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 پلاس اج، محصولاتی هستند که هنوز سامسونگ از آنها رونمایی نکرده و شاید آغاز فروش یک پرچم‌دار، اصلا کار عاقلانه‌ای نباشد.

به هر حال هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد SM-8508S در دست نیست اما مسلما چیپی که سامسونگ در آن به کار گرفته، بسیار قدرتمندتر از Exynos 7420 خواهد بود. یک موضوع مهم دیگر نیز در این مورد وجود دارد که باید به آن اشاره کنیم و آن، شایعاتی در مورد استفاده‌ی سامسونگ از چیپ جدید کوآلکام در گوشی Samsung Galaxy S7 می‌باشد و اگر این موضوع حقیقت داشته باشد، این یعنی چیپ بعدی کوآلکام با چنین قدرت بالایی در محصول بعدی سامسونگ جای گرفته است.

تصور می‌کنید این چیپ Snapdragon 820 باشد و یا با محصولی جدید از خانواده‌ی Exynos روبه‌رو هستیم؟

بروزرسانی : خب همانطور که اعلام کرده بودیم، این تصویر از هیچ منبع رسمی منتشر نشده و طبق اطلاعات جدیدی که به دست آمده، با یک نسخه‌ از سری گوشی‌های Galaxy A7 روبه‌رو هستیم که امتیاز آن نیز فیک می‌باشد…

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال