نزدیک به 33 درصد از آیفون‌های فعال اپل در دست کاربران، مدل‌های 4 اینچی هستند

تاکنون شایعات و اخبار زیادی پیرامون احتمال رونمایی اپل از یک آیفون 4 اینچی جدید در کنار آیپدو مک‌بوک‌های تازه در اسفندماه سال جاری منتشر شده است که تا حدودی این شایعات غیرقابل باور و دور از انتظار بوده‌اند؛ اما این گزارش تاحدودی مشخص می‌کند که چرا احتمال رونمایی اپل از یک آیفون 4 اینچی […]

تاکنون شایعات و اخبار زیادی پیرامون احتمال رونمایی اپل از یک آیفون 4 اینچی جدید در کنار آیپدو مک‌بوک‌های تازه در اسفندماه سال جاری منتشر شده است که تا حدودی این شایعات غیرقابل باور و دور از انتظار بوده‌اند؛ اما این گزارش تاحدودی مشخص می‌کند که چرا احتمال رونمایی اپل از یک آیفون 4 اینچی جدید بسیار بالا خواهد بود.

بر اساس گزارش جدیدی که توسط Mixpanel منتشر شده است، حدود 19 درصد از کاربران آیفون، هنوز در دستان خود آیفون 4 اینچی 5 اس دارند. این میزان برای کاربران آیفون 5 حدود 8 درصد بوده در حالی که کاربران آیفون 4 اس حدودا 5.4 درصد و آیفون 5 سی در حدود 4.2 درصد هستند.

iphone usage

با مطالعه این این آمار و ارقام پر واضح است که یک سوم کل کاربران آیفون، از اندازه نمایشگر 4 اینچی آن راضی بوده و آن را دوست دارند و بر همین اساس هم تمایلی ندارند تا آن را با یک نسخه دارای نمایشگر بزرگ‌تر، تعویض کنند. اگر آیفون 4 اس و آیفون‌های 3.5 اینچی قبل از آن را هم به این آمار اضافه کنیم، می‌توان گفت حدود 40 درصد از کل کاربران آیفون‌های اپل، از مدل‌های دارای نمایشگر بزرگ‌تر از 4 اینچ این شرکت استفاده نمی‌کنند.

دلایل زیادی ممکن است برای عدم تمایل به تعویض آیفون‌های قدیمی‌تر با آیفون‌های بزرگ‌تر برای کاربران وجود داشته باشد؛ اما مطمئنا یکی از رایج‌ترین این دلایل، اندازه نمایشگر بزرگ آیفون جدید است. البته شاید بسیاری از کاربران مذکور به دنبال ارتقای آیفون خود باشند، اما اپل آیفونی را که آن‌ها می‌خواهند، یعنی یک آیفون 4 اینچی جدید را عرضه نمی‌کند.

در هر صورت مشخصا این آمار و ارقام نشان از میزان تقاضای کاربران و طرفداران اپل برای عرضه یک آیفون 4 اینچی جدید دارد و همین موضوع هم شایعات مربوط به آیفون 4 اینچی جدید 5se را تا حدودی قابل باور می‌کند. ما بر این باوریم که اپل از این آمار و ارقام مطلع بوده و بر میزان محبوبیت آیفون‌های 4 اینچی در میان کاربران واقف است و در همین راستا هم چه چیزی بهتر از اینکه جانشین جدیدی را برای آیفون سال‌خورده 5 اس، عرضه کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال