رام رسمی اندروید 5.0 برای مدل بین المللی Samsung Galaxy Note 3 لو رفت!

خیلی ها منتظر و علاقمند به دریافت و نصب سریع اندروید 5 روی تلفن های هوشمند خود هستند و دارندگان گلکسی نوت 3 نیز از این قاعده مستثنی نیستند. اما احتمالا هنوز تا ارائه رام رسمی اندروید 5 از طرف سامسونگ برای گلکسی نوت 3 زمان زیادی مانده و آنهایی که نمیخواهند صبر کنند، می […]

خیلی ها منتظر و علاقمند به دریافت و نصب سریع اندروید 5 روی تلفن های هوشمند خود هستند و دارندگان گلکسی نوت 3 نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

اما احتمالا هنوز تا ارائه رام رسمی اندروید 5 از طرف سامسونگ برای گلکسی نوت 3 زمان زیادی مانده و آنهایی که نمیخواهند صبر کنند، می توانند با ما در این پست همراه باشند تا تلفن هوشمند خود را با یک رام رسمی که قبل از انتشار رسمی لو رفته است آپدیت کنند.

این رام که حجمی معادل 1.1 گیگابایت دارد (حجمی معمول برای گلکسی نوت 3) شامل طراحی جدید رابط کاربری تاچ ویز سامسونگ و تمامی امکانات اندروید 5.0 از جمله اجرا کننده ی ART برای اندروید میباشد و البته برای نصب به یک سری ملزومات اولیه نیاز دارد که عبارت اند از نصب نرم افزار Odin روی یک کامپیوتر، دانلود رام بصورت کامل، گرفتن بک آپ از تمامی اطلاعات موجود روی دستگاه (فایل ها، تصاویر، پیام ها، مخاطبین، ایمیل ها و …) و داشتن اطلاعات کافی نسبت به انجام این آپدیت میباشد.

پس از دانلود رام، نیاز هست آن را Extract کنید (از حالت زیپ خارج کنید) و سپس توسط نرم افزار Odin در قسمت PIT مانند تصویر زیر فایل ها و تیک های مورد نظر را انتخاب کنید و در نهایت Start را بزنید تا آپدیت شروع شود.

نکته مهم این است که شما حداقل باید 50 درصد باتری در هنگام نصب آپدیت را داشته باشید (استفاده از لپتاپ به جای کامپیوتر برای نصب این رام نیز پیشنهاد میشود تا درصورت قطعی احتمالی برق مشکلی برای شما پیش نیاید). و در نهایت چند دقیقه ی بعد رام شما نصب و تلفن هوشمند شما ریستارت خواهد شد، اما ممکن است بار اول لود شدن کامل آن تا حدود 10 دقیقه طول بکشد، پس عجله نکنید.

در نهایت اگر نمیخواهید به هیچ عنوان ریسک کنید، بهتر است تا منتظر رام بصورت رسمی از طرف خود سامسونگ باشید تا احتمالا گارانتی شما نیز به خاطر نصب رام غیر رسمی باطل نشود.

برای دانلود و پیگیری مشکلات احتمالی، میتوانید انجمن توسعه دهندگان اندروید (xda-developers) را دنبال نمایید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال