ایسوس معرفی ZenFone جدید با چیپست اسنپ‌دراگون در CES را تایید کرد

شرکت ایسوس که روز آینده (4 ژانویه) میزبان مراسمی در CES 2017 خواهد بود به تازگی تأیید کرده است که در این مراسم شاهد معرفی گوشی جدیدی از نسل ZenFone خواهیم بود. امروز هم اطلاعات بیشتری از این دستگاه از سوی شرکت منتشر شده است. این بار ایسوس اعلام کرده است که گوشی جدیدش، به “قدرتمندترین پردازنده‌ی جهان” مجهز شده […]

شرکت ایسوس که روز آینده (4 ژانویه) میزبان مراسمی در CES 2017 خواهد بود به تازگی تأیید کرده است که در این مراسم شاهد معرفی گوشی جدیدی از نسل ZenFone خواهیم بود. امروز هم اطلاعات بیشتری از این دستگاه از سوی شرکت منتشر شده است. این بار ایسوس اعلام کرده است که گوشی جدیدش، به “قدرتمندترین پردازنده‌ی جهان” مجهز شده است. به‌صورت دقیق‌تر، چیپ Qualcomm Snapdragon را در این دستگاه شاهد خواهیم بود.

احتمال بسیار زیاد، منظور ایسوس از قدرتمندترین پردازنده جهان، چیپ Snapdragon 835 است. این جدیدترین چیپست کوالکام است که در سال 2017 شاهد استفاده از آن در پرچمداران شرکتهای گوناگون خواهیم بود. پردازنده Snapdragon 835، ابعادی کوچکتر، قدرت بیشتر و مصرف انرژی بهینه‌تری نسبت به Snapdragon 820 معرفی شده در سال 2016 دارد. امروز (3 ژانویه) قرار است تا Snapdragon 835 در مراسمی به‌صورت رسمی در CES 2017 معرفی شود.

همچنین، برخی شایعه‌ها اعلام کرده‌اند که این گوشی جدید از دوربینی دوگانه بهره خواهد برد. از آنجایی که هنوز این ادعا به‌وسیله ایسوس تأیید نشده است، ممکن است پرچمدار جدید این شرکت، نسل بعدی گوشی ZenFone Zoom باشد. البته همچنان باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این گوشی جدید بخشی از سری ZenFone 4 خواهد بود یا خیر. در هر حالت، این گوشی به احتمال قوی نخستین دستگاهی خواهد بود که از چیپ Snapdragon 835 استفاده خواهد کرد. برخی دیگر ادعا می‌کنند که یک گوشی جدید دیگر با یک باتری بزرگ و اندروید نوقا نیز در این هفته به وسیله‌ی ایسوس معرفی خواهد شد.

در تصویر زیر می‌توانید توییت شرکت ایسوس درمورد پرچمدار جدید خود را مشاهده کنید که در آن نوشته شده است:

” قدرتمندترین پردازنده‌ی جهان حالا قدرت خود را به نمایش می‌گذارد. ”

همچنین، در آن از هشتگ‌های #ASUS #ZenFone#Zennovation #CES2017! استفاده شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال