جزئیات جدید هدست Mirror Lake متا شباهت آن را به اپل ویژن پرو نشان می‌دهد

اخیراً جزئیات جدیدی از هدست متا فاش شده که نشان می‌دهد این هدست در برخی ویژگی‌ها شباهت زیادی به اپل ویژن پرو دارد. یکی از این ویژگی‌ها سیستم عبور معکوس تصویری است که مانند ویژگی آیسایت در ویژن پرو چشمان کاربر را نمایش می‌دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هدست واقعیت مجازی […]

اخیراً جزئیات جدیدی از هدست متا فاش شده که نشان می‌دهد این هدست در برخی ویژگی‌ها شباهت زیادی به اپل ویژن پرو دارد. یکی از این ویژگی‌ها سیستم عبور معکوس تصویری است که مانند ویژگی آیسایت در ویژن پرو چشمان کاربر را نمایش می‌دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هدست واقعیت مجازی پیشرفته متا سال گذشته با نام Mirror Lake معرفی شد که مراحل توسعه آن ادامه دارد. ویژگی‌های دیگری به همراه شکل ظاهری این هدست به شکل یک رندر رسمی منتشر شده که می‌تواند برخی از ویژگی‌های آن را که با ویژن پرو مشترک است نشان دهد.

داگلاس لان من تصاویر جدید مربوط به این هدست را در جریان سخنرانی خود در دانشگاه آریزونا به نمایش وی به عنوان مدیر تحقیقات سیستم‌های نمایشگر متا ویژگی‌های این هدست را برشمرده است. مهمترین ویژگی این دستگاه باریک و سبک بودن آن است در حال حاضر کاربران هدست‌های واقعیت مجازی نسبت به حجم و وزن بسیار زیاد این محصولات شکایت دارد.

در این هدست صورت کاربر از کنار دستگاه قابل مشاهده بوده و یک سیستم عبور معکوس تصویری نیز همانند ویژگی آیسایت در ویژن پرو در این هدست استفاده شده است.

هدست‌های واقعیت مجازی جدید برخلاف مدل‌های قدیمی دارای لنزهای پنکیک هستند که باعث کوتاه شدن مسیر نور خواهند شد. در هدست Mirror Lake نیز از لنز‌هایی با نام HoloCake استفاده شده که دارای ویژگی ضخامت بسیار اندک بوده و با وجود سیستم چند کانون بودن امکان استفاده از آن توسط کاربران بدون لنزهای پزشکی نیز وجود دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال