تصاویر بیشتر از گلکسی نوت 7 لو رفت

دیروز تصاویری جدید از گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ در رسانه‌های خبری منتشر شده که به حالت واقعی آن بسیار نزدیک بود. قبل از آن نیز رندرهایی از تصاویر این گوشی منتشر شد که شباهت بسیار زیادی به همین تصاویر واقعی منتشر شده داشت. در نهایت به این نتیجه رسیدیم که به احتمال بسیار زیادی […]

دیروز تصاویری جدید از گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ در رسانه‌های خبری منتشر شده که به حالت واقعی آن بسیار نزدیک بود. قبل از آن نیز رندرهایی از تصاویر این گوشی منتشر شد که شباهت بسیار زیادی به همین تصاویر واقعی منتشر شده داشت. در نهایت به این نتیجه رسیدیم که به احتمال بسیار زیادی این تصاویر، طرح‌های نهایی این فبلت جدید ممکن است باشند.

البته کسانی که به این گونه از تصاویر منتشر شده توجه داشته‌اند می‌بایست گفت که به تازگی تصاویر واقعی و جدیدی از این گوشی در رسانه‌های خبری درز پیدا کرده است. براساس این تصاویر که شباهت بسیار زیادی به عکس‌های مربوط به گلکسی نوت 7 که قبلا منتشر شده بودند دارند، این گوشی به احتمال بسیار زیاد تنها در نسخه‌ای با نمایشگر خمیده به بازارهای فروش عرضه خواهد شد.

شاید این تصاویر جدید به اندازه کافی شارپنس و وضوح نداشته باشند اما در هر صورت شباهت بسیار زیادی به تصاویری دارند که قبلا آنها را مشاهده کرده بودیم. همان طور که مشاهده می‌کنید در این تصاویر هر دو سمت نمایشگر گوشی دارای خمیدگی هستند. علاوه بر آن مثل همیشه یک کلید فیزیکی هوم در زیر نمایشگر گوشی قرار دارد که به احتمال بسیار زیاد به حسگر تشخیص دهنده اثر انگشت تجهیز شده است. در این سری از تصاویر عیچ عکسی از قلم اس پن سامسونگ که گفته می‌شود در طراحی آن بازنگری شده است وجود ندارد. پس باید صبر کرد و دید که آیا این تصاویر حقیقت خواهند داشت با نه.

از طرفی طراحی شرکت سامسونگ به منظور تولید قبلت جدید و نسبتا بزرگ خود نیز خیلی نامناسب به نظر نمی‌آید. از طرفی زبان طراحی قبلی گوشی‌های شرکت سامسونگ در این فبلت جدید نیز حفظ شده و هیچ نقصی به آن وارد نیست. براساس دعوت‌نامه رسمی ارسال شده از سوی شرکت سامسونگ، این فبلت قرار است به طور رسمی در تاریخ 12 مرداد ماه توسط شرکت کره‌ای به همگان معرفی گردد. بنابراین تا آن تاریخ می‌بایست منتظر بود و دید که شرکت سامسونگ در نهایت چه فبلتی را به بازارهای فروش روانه خواهد ساخت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال