شایعات وجود درگاه USB نوع C را در گلکسی نوت 7 سامسونگ تایید می‌کنند

شاید بارها و بارها چنین شایعه‌ای را خوانده باشید اما یکی از تولید‌کنندگان لوازم‌جانبی گوشی‌های‌هوشمند موسوم به Olixar تصویری را از گلکسی نوت 7 سامسونگ منتشر کرده که وجود درگاه USB نوع C را در این گوشی تایید می‌کند. همان‌طور که در تصویر بالا هم مشاهده می‌کنید، این درگاه در قسمت پایینی گوشی و در زیر […]

شاید بارها و بارها چنین شایعه‌ای را خوانده باشید اما یکی از تولید‌کنندگان لوازم‌جانبی گوشی‌های‌هوشمند موسوم به Olixar تصویری را از گلکسی نوت 7 سامسونگ منتشر کرده که وجود درگاه USB نوع C را در این گوشی تایید می‌کند.

همان‌طور که در تصویر بالا هم مشاهده می‌کنید، این درگاه در قسمت پایینی گوشی و در زیر دکمه‌ی Home گلکسی نوت 7 قرارگرفته و در کنار اسپیکر، ورودی صدا و قلم S سامسونگ مشاهده می‌شود. علاوه‌براین، تصویر فاش شده بار دیگر وجود اسکنر قرنیه‌ی چشم را هم در این گوشی تایید می‌کند تا سامسونگ با دستی پر، به معرفی گلکسی نوت 7 بپردازد.

درصورتی که این درگاه در گلکسی نوت 7 گنجانده شده باشد، این گوشی به اولین گوشی از غول کره‌ای تبار تبدیل خواهد شد که چنین درگاهی را با خود حمل می‌کند و از آن‌جایی که هدست واقعیت مجازی سامسونگ تنها به درگاه میکرو یو‌اس‌بی متصل می‌شود، احتمالا با عرضه‌ی این گوشی، سامسونگ هدست جدیدی را هم معرفی خواهد کرد.