بروزرسانی جدید اندروید آبنبات چوبی برای تلفن هوشمند Galaxy S5، حالت Silent را فعال خواهد کرد

شاید شما هم مانند سایر افراد، از وقفه‌ای که در رفع کردن ایرادات اندروید 5.0 برای تلفن هوشمند Galaxy S5 به وجود آمده، ناراضی هستید. اما خبرهای بسیار خوبی برای شما داریم چرا که سامسونگ قصد دارد بروزرسانی جدیدی را برای تلفن هوشمند Galaxy S5 عرضه کند که در آن حالت “Silent” یا “بی صدا” دقیقا مشابه با سایر موارد پیشین به مجموعه‌ی دستگاه و قابلیت‌های آن اضافه خواهد شد.

شاید شما هم مانند سایر افراد، از وقفه‌ای که در رفع کردن ایرادات اندروید 5.0 برای تلفن هوشمند Galaxy S5 به وجود آمده، ناراضی هستید. اما خبرهای بسیار خوبی برای شما داریم چرا که سامسونگ قصد دارد بروزرسانی جدیدی را برای تلفن هوشمند Galaxy S5 عرضه کند که در آن حالت “Silent” یا “بی صدا” دقیقا مشابه با سایر موارد پیشین به مجموعه‌ی دستگاه و قابلیت‌های آن اضافه خواهد شد.

مهندسین شرکت گوگل معتقد بودند که حالت Interruptions می‌تواند جایگزین مناسبی برای حالت “بی صدا” یا “Silent” باشد، حالتی که چندین سال است در تمامی تلفن‌های مختلف در نظر گرفته می‌شود. اما این موضوع از سوی کاربران با استقبال خوبی رو به رو نشد چرا که بسیاری از آنها اذعان داشته‌اند در این شرایط اگر تلفن هوشمند آنها در حالت “No Interruptions” باشد، حتی آنها از زنگ خوردن زمان اخطار تعیین شده‌ی خویش هم با خبر نمی شوند! در واقع، کنار آمدن با حالت Interruptions  در ابتدای کار، برای بسیاری از افراد کار آسانی نبوده و حتی می‌تواند منجر به سردرگمی کاربران شود.

خوشبختانه سامسونگ به نظرات کاربران خود اهمیت داده و با انتشار تصاویری جدید، از بازگشت حالت “Silent” در کنار حالت “Interruptions” خبر داده است. این موضوع و تصاویر مربوط به آن را می‌توانید در گالری ضمیمه شده در بخش فوق مشاهده کنید. این تصاویر مربوط به تلفن‌های هوشمند مدل G900F گوشی Galaxy S5 است، مدلی که از پردازنده‌ی اسنپ دراگون بهره‌مند هستند. البته باید توجه داشت که تمامی این بروزرسانی‌ها، در کنار سیستم عامل اندروید 5.0 اعمال می‌شوند و در واقع، یک بروزرسانی نرم افزاری از سوی سامسونگ به شمار می‌روند و ارتباط مستقیمی با گوگل ندارند.

در حال حاضر، این بروزرسانی تنها برای تلفن‌های آنلاک شده قابل استفاده است که عمدتا در کشور اگلستان عرضه شده‌اند، اما مطمئنا در آینده‌ی نه چندان دور شاهد عرضه‌ی این برزورسانی در سایر کشورهای قاره‌ی اروپا نیز خواهیم بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال