رندرهای جدید گلکسی S7 اج سامسونگ، رنگ‌بندی و شکل ظاهری این گوشی را نشان می‌دهد

باز هم تصویری جدید از گوشی‌هوشمند Galaxy S7 edge سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد پرچم‌دار بعدی این شرکت در حداقل سه رنگ مختلف وارد بازار خواهد شد، رنگ‌هایی که دو نمونه از آنها پیشتر برای Galaxy S6 edge مورد استفاده قرار نگرفته بود. البته ما اطلاعات کافی در مورد گوشی‌های هوشمند Galaxy S7 و Galaxy […]

باز هم تصویری جدید از گوشی‌هوشمند Galaxy S7 edge سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد پرچم‌دار بعدی این شرکت در حداقل سه رنگ مختلف وارد بازار خواهد شد، رنگ‌هایی که دو نمونه از آنها پیشتر برای Galaxy S6 edge مورد استفاده قرار نگرفته بود.

البته ما اطلاعات کافی در مورد گوشی‌های هوشمند Galaxy S7 و Galaxy S7 edge نداریم و واقعا اطلاعات چندان زیادی نیز در مورد این گوشی‌های هوشمند منتشر نشده است. با این حال حالا ما می‌دانیم که این گوشی‌های هوشمند در چه رنگ‌هایی عرضه می‌شود. در مورد رنگ طلایی البته ما به هنگام عرضه‌ی گوشی‌هوشمند +Galaxy S6 edge نیز این رنگ را دیده بودیم، به همین جهت نسخه‌ی طلایی رنگ از این محصول برای ما چیز جدیدی نیست. اما رنگ نقره‌ای و مشکی که حالا سامسونگ برای محصولات خود در نظر گرفته، برای اولین‌بار مورد استفاده قرار گرفته است. البته شاید با خود بگویید که گوشی‌هوشمند Galaxy S6 با رنگ مشکی عرضه شده بود که واقعا اینطور نیست و رنگ آبی تیره این دستگاه به اندازه‌ای بود که تصور می‌کردید با رنگ مشکی روبه‌رو هستید. چنین چیزی در مورد گلکسی نوت 5 نیز صدق می‌کند.

اینطور که به نظر می‌رسد گوشی‌هوشمند Galaxy S7 edge قرار است با صفحه‌نمایشی 5.5 اینچی و رزولوشن 2K تولید گردد و Galaxy S7 نیز صفحه‌نمایشی 5.1 اینچی داشته باشد. همچنین انتظار می‌رود این گوشی‌هوشمند به همراه سیستم روی چیپ Snapdragon 820، حافظه‌ی رم 4 گیگابایتی، دوربین 12 مگاپیکسلی و باتری قدرتمند 3600 میلی‌آمپرساعتی وارد بازار شود.

شایعات نیز نشان می‌دهند که گوشی‌هوشمند Galaxy S7 احتمالا به سیستمی تحت کنترل فشار مشابه با آنچه در آیفون‌های جدید اپل دیده بودیم و آن را با تکنولوژی‌های Force Touch و 3D Touch می‌شناسیم، مجهز باشد تا کاربران بتوانند کارهای بیشتری را به وسیله‌ی گوشی کهکشانی خود انجام دهند.

طبق اطلاعات رسمی، گوشی‌های هوشمند Galaxy S7 edge و Galaxy S7 قرار است یکشنبه هفته‌ی آینده به صورت رسمی در کنگره‌ی جهانی موبایل 2016 معرفی و از 21 اسفند ماه نیز وارد بازار شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال