پرچمدار جدید اچ تی سی O2 نام خواهد گرفت

با توجه به فروش بسیار ضعیف جدیدترین پرچمدار کمپانی اچ تی سی، این کمپانی چند مدت پیش اعلام کرد که برای چهارمین بار پیاپی دچار ضرر مالی شده است. همین مسئله باعث شد تا مدیر عامل این شرکت تایوانی Cher Wang در مصاحبه‌ی خود اعلام کند که آن‌ها به دنبال ساخت پرچمداری جدید برای معرفی در […]

با توجه به فروش بسیار ضعیف جدیدترین پرچمدار کمپانی اچ تی سی، این کمپانی چند مدت پیش اعلام کرد که برای چهارمین بار پیاپی دچار ضرر مالی شده است. همین مسئله باعث شد تا مدیر عامل این شرکت تایوانی Cher Wang در مصاحبه‌ی خود اعلام کند که آن‌ها به دنبال ساخت پرچمداری جدید برای معرفی در امسال هستند.

وی در مصاحبه‌ی خود اعلام کرد که اچ تی سی قصد دارد پروژه‌ی جدیدی را تحت عنوان Hero برای پرچمدار خود آغاز کند. پرچمدار جدید اچ تی سی بر اساس گفته‌های مدیر عامل این شرکت دارای سخت افزاری بسیار قدرت‌مند و طراحی متفاوتی خواهد بود.

حال جدیدترین اطلاعات منتشر شده در مورد پرچمدار آینده‌ی این کمپانی نشان دهنده‌ی این است که این پرچمدار HTC O2 نام خواهد گرفت. این پرچمدار از جدیدترین چیپست کمپانی کولاکام که از فناوری 14 نانومتری سامسونگ بهره می‌برد استفاده می‌کند. این چیپست اسنپدراگون 820 می‌باشد که شایعاتی در مورد معرفی شدن آن قبل از پایان سال 2015 به گوش می‌رسد. اسسنپدراگون 820 بر خلاف اسنپ 810 دارای عملکردی بسیار بهتر خواهد بود و همچنین دیگر از مشکلات حرارتی خبری نخواهد بود.

اگر قرار به استفاده از این چیپست در جدیدترین پرچمدار اچ تی سی باشد و با توجه به این که این چیپست حتی هنوز هم به طور رسمی معرفی و عرضه نشده است بنابراین کمی بعید می‌رسد که در سال 2015 این گوشی معرفی شود. در نتیجه می‌توان گفت که پرچمدار بعدی اچ تی سی در اوایل سال 2016 رونمایی می‌شود و چند مدت بعد نیز روانه بازار خواهد شد.

به نظر شما آیا اچ تی سی با سیاست جدیدی که دنبال کرده می‌تواند ضررهای مالی خود را جبران کند؟ آیا پروژه‌ی Hero این کمپانی به تنهایی می‌تواند باعث پیشرفت این شرکت تایوانی شود؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال