تصاویر جدیدی از نکسوس 6P هواوی به بیرون درز کرد

امسال، برای اولین بار گوگل قصد دارد به طور همزمان از دو نکسوس جدید رونمایی کند. نکسوس‌های جدید گوگل که در تاریخ هفتم مهرماه رونمایی خواهند شد را دو شرکت هوآوی و ال‌جی ساخته‌اند. حال تصاویر جدیدی از نکسوس ساخته شده توسط هوآوی منتشر شده است که اطلاعات کاملی از ظاهر گوشی به ما می‌دهد. […]

امسال، برای اولین بار گوگل قصد دارد به طور همزمان از دو نکسوس جدید رونمایی کند. نکسوس‌های جدید گوگل که در تاریخ هفتم مهرماه رونمایی خواهند شد را دو شرکت هوآوی و ال‌جی ساخته‌اند. حال تصاویر جدیدی از نکسوس ساخته شده توسط هوآوی منتشر شده است که اطلاعات کاملی از ظاهر گوشی به ما می‌دهد.

تصاویر جدیدی از نکسوس6P هوآوی منتشر شد

تصاویر رندر منتشر شده، بدنه‌ی جلویی و عقب گوشی را به تصویر کشیده‌اند. همان‌طور که در عکس‌های فاش شده گذشته نیز مشخص بود، ظاهر دستگاه آن چنان که باید و شاید قابل تعریف نیست، هر چند زیبایی ظاهر گوشی سلیقه‌ای است. در جلوی گوشی می‌توانیم نمایشگر 5.7 اینچی به همراه دو اسپیکر در بالا و پایین گوشی را شاهد بوده و در بدنه‌ی پشتی گوشی نیز حسگر اثر انگشت به همراه دوربین و فلش دوتایی قرار گرفته است.

تصاویر جدیدی از نکسوس6P هوآوی منتشر شد

هوآوی نکسوس 6P از یک چیپست اسنپدراگون 810 برخوردار بوده و پردازنده‌ای 8 هسته‌ای به همراه رم 3 گیگابایتی وظیفه‌ی اجرای هر چه روان‌تر نرم‌افزار‌های گوشی را بر عهده دارند. سنسور تعبیه شده در دوربین سلفی گوشی 8 مگاپیکسلی هم نیز خواهد بود. انتظار می‌رود همانند نکسوس 5X ال‌جی، این گوشی نیز در سه نسخه‌ی 64،32 و 128 گیگابایتی عرضه شود و احتمالا شاهد اولین گوشی خواهیم بود که اندروید 6 بر روی آن اجرا می‌شود.

در نهایت، گوگل هفته‌ی آینده از دو نکسوس جدید خود رونمایی خواهد کرد. نظر شما در مورد نکسوس‌های جدید گوگل و تصاویر منتشر شده چیست؟

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال