تصاویر بیشتری از گوشی‌هوشمند Xperia Z4 منتشر شد

پس از اینکه تصاویر زیادی از گوشی‌هوشمند Xperia Z4 به بیرون درز پیدا کرد، حال تصاویر جدید دیگری نیز منتشر شده و اینطور که به نظر می‌رسد، باید آن را Xperia Z4 بنامیم و در میان آنها نیز تصاویری قرار دارد که استفاده از فلز در بدنه‌ی این گوشی‌هوشمند را تایید می‌نماید. همانطور که در […]

پس از اینکه تصاویر زیادی از گوشی‌هوشمند Xperia Z4 به بیرون درز پیدا کرد، حال تصاویر جدید دیگری نیز منتشر شده و اینطور که به نظر می‌رسد، باید آن را Xperia Z4 بنامیم و در میان آنها نیز تصاویری قرار دارد که استفاده از فلز در بدنه‌ی این گوشی‌هوشمند را تایید می‌نماید.

همانطور که در یکی از تصاویر نیز مشاهده می‌کنید، اعلام شده که این گوشی‌هوشمند بدنه‌ای فلزی خواهد داشت و در ادامه، اشاره شده که تکنولوژی‌ جدیدی توسط سونی برای رسیدن به چنین طراحی به کار گرفته شده است. البته اگر کمی دقت کنید، متوجه ایرادات دستوری این جمله! می‌شوید اما چیزی که کاملا مشخص است، تلاش برای تولید محصولی کاملا متفاوت و درخور می‌باشد.

بخش دیگری از این تصاویر منتشر شده به تقویم شرکت سونی و محصولات و سرویس‌های آنان مریوط می‌شود. اینطور که مشخص شده، سونی قصد دارد تا نسل چهارم از گوشی‌های هوشمند سری Xperia Z خود را در دوره‌ی مالی ماه آوریل تا ژوئن در اختیار کاربران قرار دهد. در این تقویم به عرضه‌ی تبلتی قدرتمند (Xperia Z4 Tablet) و یک دستبند هوشمند نیز به صورت همزمان اشاره شده که البته امکان تغییر در این برنامه وجود دارد.

   1234 12345 123456

New images of the Sony Xperia Z Fourth Generation appear, suggest June launch 5

اخبار جدیدی منتشر شده‌اند که نشان می‌دهد سونی قصد دارد تا این گوشی‌هوشمند را فردا، یعنی بیستم آوریل معرفی نماید اما هنوز هیچ‌کدام از این اطلاعات تایید نشده‌اند.

پس اگر شما نیز منتظر معرفی این گوشی‌هوشمند هستید، باید تا فردا صبر کنید و ببینید که چه اتفاقی خواهد افتاد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال