درگاه هدفون 3.5‎ میلی‎متری در گوشی Honor 9 ممکن است حفظ شود

دنیای شایعات به خصوص در رابطه با گوشی‎های محبوب‎تر که ممکن است پیش از تولید انبوه آن‎ها، نمونه‎های اولیه‎ی متعددی بررسی شود، با تغییرات زیادی همراه است. از این دست گوشی‎های هوشمند می‎توان Honor 9 را نام برد که اخیرا چندین بار در قالب تصاویر مختلف به تصویر کشیده است و آخرین تصویر یک رندر […]

دنیای شایعات به خصوص در رابطه با گوشی‎های محبوب‎تر که ممکن است پیش از تولید انبوه آن‎ها، نمونه‎های اولیه‎ی متعددی بررسی شود، با تغییرات زیادی همراه است. از این دست گوشی‎های هوشمند می‎توان Honor 9 را نام برد که اخیرا چندین بار در قالب تصاویر مختلف به تصویر کشیده است و آخرین تصویر یک رندر بسیار با کیفیت از آن را بدون البته درگاه هدفون 3.5 میلی‎متری نشان می‎دهد. با توجه به این‎که گوشی آنر 9 دارای پورت یو‎اس‎بی Type-C و ظاهرا اسپیکرهای استریو در قسمت انتهایی خود است، این تصویر به خصوص معتبر به نظر می‎آید چون اخیرا شرکت‎های زیادی نسبت به حذف این پورت اقدام کرده‎اند. با این‎حال اوایل روز گذشته پستی در شبکه‎ی اجتماعی Weibo چین (تصویر زیر) ارسال شده است که صحت این تصویر را به چالش کشیده و اعلام می‎کند Honor 9 ممکن است هم‎چنان مجهز به جک صوتی ارائه شود.

ژائو مینگ، مدیر شرکت آنر در پستی که الزاما به هر گونه سوال خاصی اشاره ندارد این سوال را مطرح کرده است که چرا این شرکت بخواهد اصلا جک 3.5 میلی‎متری را حذف کند. با آن‎که این پست مستقیما با Honor 9 در ارتباط نیست، اما با توجه به معرفی تاریخ 31 تیرماه برای رونمایی از این گوشی، یقینا این پست به آن اشاره می‎کند. گوشی در پیش روی آنر 9 گفته می‎شود 2499 یوآن چین در حدود 360 دلار قیمت دارد. حذف یا عدم حذف پورت مذکور در واقع هنوز مشخص نبوده اما انجام آن ممکن است یکی از تغییرات اندکی به شمار رود که در این پرچم‎دار به نسبت نسل قبلی آن صورت می‎گیرد.

ظاهرا در Honor 9 حسگر اثرانگشت در یک کلید خازنی، بسیار شبیه به گوشی اخیرا معرفی شده‎ی Mi 6 شیائومی، تعبیه خواهد شد. طراحی دایره‎ای شکل طویل این سنسور در بین شرکت‎های مهم چینی متداول و بسیار متفاوت با حسگرهای اثرانگشت گذشته است که در پنل پشتی دیده می‎شوند. البته موقعیت این حسگر کاملا به سلیقه‎ی کاربر بستگی دارد. سایر مشخصات این گوشی واقعا عالی به نظر می‎رسد یعنی استفاده از پنل نمایش ال‎‎سی‎دی 5.2 اینچی IPS با رزولوشن فول اچ‎دی‎ و مشابه با نسل قبل اما استفاده از سیستم روی چیپ جدید  HiSilicon Kirin 960. این جیپ از طراحی big.Little دو واحد 4 هسته‎ای بهره می‎برد که داخل یک مجموعه کار می‎کنند و حتی پردازنده‎ی گرافیکی عالی Mali-G71 MP8 که در گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ دیده می‎شود، به کار گرفته شده است. با توجه به این قیمت با محصول کاملا جذابی از سوی شرکت آنر روبرو هستیم به خصوص اگر پورت هدفون 3.5 میلی‎متری را حذف نکند که هنوز مصرف‎کنندگان زیادی به استفاده از آن تکیه دارند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال