تیزر جدید ال‌جی: LG G6 قابل اطمینان!

شرکت ال‌جی تیزر جدیدی را از پرچم‌دار پیش‌روی خود منتشر کرد که بعد از تیزر هفته‌ی گذشته، به نظر می‌رسد بار دیگر امنیت بالای گوشی را به رخ می‌کشد. در این تیزر صورتی رنگ، ال‌جی از واژه‌ی اطمینان و پس از آن، سه بار پیاپی از واژه‌ی «امتحان شده» استفاده کرده است. گمان می‌رود ال‌جی […]

شرکت ال‌جی تیزر جدیدی را از پرچم‌دار پیش‌روی خود منتشر کرد که بعد از تیزر هفته‌ی گذشته، به نظر می‌رسد بار دیگر امنیت بالای گوشی را به رخ می‌کشد. در این تیزر صورتی رنگ، ال‌جی از واژه‌ی اطمینان و پس از آن، سه بار پیاپی از واژه‌ی «امتحان شده» استفاده کرده است. گمان می‌رود ال‌جی گوشی جی 6 را سه بار در مرحله‌ی آزمایش قرار داده تا مطمئن شود این گوشی در سلامت کامل به سر خواهد برد. حال این که این مراحل به چه شکل بوده است هنوز مشخص نیست.

ال‌جی پیش از این نیز اعلام کرده بود که مراحل امنیتی جداگانه‌ای را برای تولید این گوشی در نظر خواهد گرفت. مدیر اجرایی این شرکت با بیان این که این روزها بیشتر کاربران به دنبال گوشی‌های‌هوشمند با امنیت بالا هستند اعلام کرد که جی 6، یکی از سالم‌ترین گوشی‌های موجود در بازار لقب خواهد گرفت. طبیعتا ال‌جی چنین اقداماتی را پس از اتفاقات پیرامون گلکسی نوت 7 انجام داده و اشاره‌ای غیر مستقیم به سامسونگ و پرچم‌دار ناموفق آن دارد.

گوشی‌هوشمند مورد اشاره تا دو هفته‌ی دیگر توسط شرکت ال‌جی به صورت رسمی معرفی خواهد شد. به علت حق انحصار چیپست اسنپ‌ 835 که در اختیار سامسونگ قرار گرفته، این گوشی از چیپست اسنپ‌دراگون 821 بهره خواهد برد. نمایشگر 5.7 اینچی گوشی جی 6 ال‌جی رزولوشن 2880 در 1440 را با درصد نمایشگر عجیب 18:9 به کاربران تحویل خواهد داد. از دیگر مشخصه‌های فنی این گوشی می‌توان به مقاومت در مقابل آب و گرد و غبار اشاره کرد. گوشی‌هوشمند جی 6 ال‌جی احتمالا به اولین گوشی‌هوشمند غیر پیکسلی تبدیل خواهد شد که به دستیار صوتی گوگل نیز مجهز می‌گردد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال